امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۳۴:۳۳ - دوشنبه ۲۱ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تردد در محورهای مرتفع گیلان بدون زنجیر چرخ ممنوع
گیلنا- رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه محورهای مرتفع گیلان با بارش برف بیشتری روبرو هستند، گفت: تردد در محورهاکوهستانی و مرتفع استان گیلان بدون زنجیر چرخ ممکن نیست. به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به‌شدت بارش برف در محورهای مرتفع مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی […]

گیلنا- رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه محورهای مرتفع گیلان با بارش برف بیشتری روبرو هستند، گفت: تردد در محورهاکوهستانی و مرتفع استان گیلان بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

به گزارش گیلنا از رشت، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به‌شدت بارش برف در محورهای مرتفع مواصلاتی استان، اظهار کرد: در حال حاضر محورهای مواصلاتی اسالم به خلخال، پونل به خلخال، آستارا به اردبیل، منطقه اشکورات، سیاهکل به دیلمان، امام‌زاده ابراهیم و امامزاده اسحاق در شفت و فومن به ماسوله شاهد بارش شدید برف هستیم و تردد تنها با زنجیر چرخ میسر است.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی در مناطق جلگه‌ای گیلان، افزود: در محورهای مواصلاتی جلگه‌ای گرچه شاهد بارش برف هستیم اما تردد در محورهای عادی است.

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به محور مواصلاتی شمال _ جنوب استان نیز گفت: در این محور و در محدوده منجیل تا لوشان شاهد بارش باران هستیم و تردد نیز در آن روان است.

محمد پور با توصیه به رانندگان در محورهای برف‌گیر استان بیان کرد: رانندگان حتی‌المقدور از تردد در محورهای برف‌گیر به‌ویژه ارتفاعات پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان برای تردد در محورهای برف‌گیر به‌ویژه ارتفاعات باید ایمنی سفر را رعایت کنند‌، تصریح کرد: رانندگان برای تردد در محورهای مواصلاتی برف‌گیر و ارتفاعات در کنار به همراه داشتن البسه گرم، سوخت کافی و غذای مکفی حتماً از سالم بودن برف‌پاک‌کن و بخاری ماشین اطمینان داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان بر ضرورت تردد در محورهای برف‌گیر ازجمله ارتفاعات با زنجیر چرخ تأکید کرد و گفت: رانندگان حتماً باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چون در غیر این صورت پلیس‌راه با خودروی در حال حرکت بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات ممانعت می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !