امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۵:۰۷ - پنج شنبه ۱۷ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونمایی «گیل مانا» در رشت
گیلنا- در همایش بزرگ مدافعان حرم گیلانی، کتاب خاطرات “گیل‌مانا” فاتح گیلانی نبل‌والزهرا سردار حق بین رونمایی شد به گزارش گیلنا از رشت، همایش بزرگ مدافعان حرم گیلانی و نکوداشت حماسه بزرگ آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.   نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این همایش با […]

گیلنا- در همایش بزرگ مدافعان حرم گیلانی، کتاب خاطرات “گیل‌مانا” فاتح گیلانی نبل‌والزهرا سردار حق بین رونمایی شد

به گزارش گیلنا از رشت، همایش بزرگ مدافعان حرم گیلانی و نکوداشت حماسه بزرگ آزادسازی شهرهای شیعه‌نشین نبل و الزهرا در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این همایش با بیان اینکه دشمن درصدد این بود که از طریق تشکیل داعش به محور مقاومت ضربه بزند، اظهار کرد: هدف دشمن از تشکیل داعش حضور در ایران و ناامن کردن کشور بود که با مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم نقشه‌های دشمن نقش بر آب شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته کسی در مقابل آمریکا، جرات فریاد نداشت، افزود: آمریکا زمانی یکه‌تاز دنیا بود و اکنون نیز همین‌گونه است و بزرگ‌ترین استعمارگر جهان است زیرا آمریکایی‌ها دنیا را بعد از جنگ جهانی دوم به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که صنعت، سیاست و اقتصاد معطوف به آمریکا شود.

وی با اشاره به اینکه فداکاری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های مدافعان حریم امامت ولایت باعث شد که در درون قدرت آمریکا تزلزل اتفاق افتاد، تصریح کرد: تلاش‌های مجاهدانه باید حفظ و حراست شود زیرا شیطان‌ها در کمین هستند تا انسان‌ها را گمراه کنند و مبارزه با استکبار جهانی را کم‌رنگ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین نعمت برای مردم ما نعمت ولایت است، گفت: مردم باید فرهنگ مقاومت مدافعان حرم را به نسل‌های بعد انتقال دهند و نباید نعمت‌ها را فراموش کرد و همچنین باید در حوزه دانشگاه بیشتر تلاش شود و به این قشر بیشتر توجه شود
زیرا آینده ایران به دست جوانان رقم می‌خورد.

سردار محمدعلی حق‌بین نیز با اشاره به نقش رزمندگان گیلانی مدافع حرم در آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا اظهار کرد: باید به خاطر داشته باشیم که این موفقیت‌ها برای تمام جبهه مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا هرروز بیشتر از قبل از ایستادگی ملت ایران واهمه پیدا می‌کند، افزود: تمام قدرت‌های مستکبر از داعش حمایت کردند اما ایمان رزمندگان جبهه مقاومت آن‌ها را زمین‌گیر کرد.

مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اهمیت عملیات فتح شهرهای نبل و الزهرا بیان کرد: دشمن در تلاش بود تا خود را به مرزهای ایران برساند اما ایستادگی فرزندان ملت ایران و جبهه مقاومت این اجازه را به دشمنان نداد.

حق‌بین با بیان خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام هیچ‌گاه با ماشین تا مقابل رزمندگان نمی‌آمدند و همیشه در فاصله‌ای از رزمندگان از ماشین پیاده شده و به سمت آن‌ها می‌آمدند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان نیز با بیان اینکه تمامی امورات برگزاری این همایش کاملاً مردمی و باهمت عموم مردم ولایتمدار استان گیلان انجام‌شده است، اظهار کرد: همگان بدانند که هر مأموریتی در سراسر جهان و جبهه مقاومت پیش بیاید، ما رزمندگان و سربازان انقلاب برای حضور در میدان آماده هستیم.

سرهنگ بهروز دولتی نیز با اشاره به تجلیل شهید حاج قاسم سلیمانی از مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم استان گیلان افزود: رزمندگان مدافع حرم گیلان نخستین گروهی بودند که سبب آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا شدند و باید تلاش کنیم تا این نکته را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین افتخارات استان حفظ کنیم.

وی با اشاره به خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار معتقد بود که هر زمان مسؤولیتی به رزمندگان گیلانی داده شود قطعاً به بهترین شکل آن را انجام می‌دهند.

 در این مراسم از کتاب “گیل‌مانا” که خاطرات «سردار محمدعلی حق‌بین» فرمانده سابق لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۶ قدس گیلان و مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه از دوران دفاع مقدس است رونمایی شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !