امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۴۰:۴۶ - چهارشنبه ۱۶ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح همزمان ۱۸۳ واحد مسکونی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شفت
گیلنا – در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار گیلان، صبح امروز (چهارشنبه) ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی به صورت همزمان در روستای ملاسرای شهرستان شفت افتتاح شد. به گزارش گیلنا از شفت  در پنجمین روز از دهه فجر  با حضور دکتر ارسلان زارع ۱۸۳ واحد مسکون مددجویی به صورت همزمان در روستای […]

گیلنا – در پنجمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار گیلان، صبح امروز (چهارشنبه) ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی به صورت همزمان در روستای ملاسرای شهرستان شفت افتتاح شد.

به گزارش گیلنا از شفت  در پنجمین روز از دهه فجر  با حضور دکتر ارسلان زارع ۱۸۳ واحد مسکون مددجویی به صورت همزمان در روستای ملاسرای شهرستان شفت افتتاح شد.
از مجموع این واحدها که زیربنای میانگین آن ۵۰ متر است، ۱۴۸ واحد مسکونی در بخش روستایی و ۳۵ واحد مسکن در حوزه شهری است
برای افتتاح این پروژه ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
گفتنی است در هفته دولت سالجاری یک هزار واحد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان تحویل مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شد.
در دهه مبارک فجر امسال با تلاش تمامی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، ۹۵۵ پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان آماده افتتاح است.
از این مبلغ یک هزار و ۵۲۱ میلیارد تومان پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و این پروژه ها در حوزه های صنعتی، گردشگری ، کشاورزی و فناوری اطلاعات است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !