امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۴۸:۰۱ - سه شنبه ۱۵ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آبروی «رودبار» در کف «استخر»
  گیلنا/ آبگیری استخر شنای رودبار دغدغه ای که همه مسئولین را پای کار آورد. به گزارش گیلنا از رودبار، همزمان با دهه فجر قرار بود دو پروژه ورزشی با حضور ورزش و جوانان، استاندار گیلان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در رودبار به بهره برداری برسد. وزیر ورزش و جوانان در سفر یک […]

 

گیلنا/ آبگیری استخر شنای رودبار دغدغه ای که همه مسئولین را پای کار آورد.

به گزارش گیلنا از رودبار، همزمان با دهه فجر قرار بود دو پروژه ورزشی با حضور ورزش و جوانان، استاندار گیلان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در رودبار به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان در سفر یک روزه اش به گیلان و شهرستان رودبار، به جای افتتاح دو پروژه ورزشی در این شهرستان، به بازدید از پروژه استادیوم پنج هزار نفری رستم آباد اکتفا کرد.
پروژه استخر شنای رودبار که بیش از یک دهه از کلنگ زنی آن می گذرد یکی دیگر از پروژه هایی که قراربود به دستان مسعود سلطانی فر افتتاح شود اما عدم آبگیری این استخر سبب شد تا وزیر حاضر به افتتاح آن نشود.
جالب تر از این موضوع تاکید امام جمعه رودبار به افتتاح این پروژه بود؛ حجت الاسلام سیدحسن سیدمحمدی در دیدار با وزیر ورزش از وی خواست حتما این استخر امروز به بهره برداری برسد.

از سوی دیگر همه مسئولین شهرستان رودبار اعم از فرماندار، امام جمعه، بخشداران، شهرداران و ادارات و دستگاه ها بسیج شدند تا کار آبگیری استخر شنای رودبار را تاغروب امروز به اتمام برسانند و پروژه را مهیای افتتاح کنند و وزیر ورزش هم قرار است امروز دو باره پایش به رودبار باز شود و روبان را قیچی کند.
نکته قابل تامل دیگر پروژه استخر شنای رودبار، گازدار نبودن آن است که انگار المک گاز این مجموعه ورزشی هنوز نصب نشده است در هر حال باید منتظر ماند و دید که آیا شهروندان رودباری امروز شاهد افتتاح استخرشنا خواهند بود یا…
اما از یک نکته نباید غافل شد که عدم تدبیر، مدیریت و برنامه ریزی درست می تواند همانند استخر شنای رودبار، آبروی شهرستان با قدمت و پیشینه ای چون رودبار را خدشه دار کند و باید از این موضوع درس گرفت تا در آینده چنین اتفاقات عجیب و غریبی تکرار نشود.

گفته  می شود استخر  شنای  رودبار  امروز ساعت ۱۹ با حضور  وزیر  ورزش  و  استاندار  گیلان  افتتاح می شود.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !