امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۴۶:۳۴ - دوشنبه ۱۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معامله «موزی» در رودبار!
  به گزارش گیلنا از رودبار خزر نوشته؛، چندی پیش بود که شورای شهر رودبار با استعفای محمدامین فیض بخش، شهردار وقت رودبار موافقت و علی سیاحی را بعنوان سرپرست شهرداری رودبار برگزید. اگرچه علت استعفای فیض بخش معلوم نبود اما خزر آنلاین حالا به اسنادی از یک معامله عجیب در شهرداری رودبار و در […]

 

به گزارش گیلنا از رودبار خزر نوشته؛، چندی پیش بود که شورای شهر رودبار با استعفای محمدامین فیض بخش، شهردار وقت رودبار موافقت و علی سیاحی را بعنوان سرپرست شهرداری رودبار برگزید.

اگرچه علت استعفای فیض بخش معلوم نبود اما خزر آنلاین حالا به اسنادی از یک معامله عجیب در شهرداری رودبار و در زمان تصدی فیض بخش بر کرسی شهرداری دست پیدا کرده است که ممکن است بی ارتباط با استعفای شهردار سابق رودبار نباشد.

همان گونه که از اسناد زیر مشخص است، فیض بخش در زمان حضور خود در راس شهرداری رودبار و در واپسین روزهای سال ۹۶ درخواستی را مبنی بر خرید ۲هزار کیلو موز جهت پذیرایی از میهمانان به امضا رسانده است.

موافقت شهردار وقت رودبار با خرید ۲ تن موزدر حالی صورت گرفته است که:

۱٫ به نظر می رسد هیچ مغازه ای در رودبار ۲ تن موز را بصورت یکجا جهت عرضه به مشتریان نمی آورد و البته اساسا مغازه ای در این شهرستان گنجایش نگهداری  ۲ تن موز را ندارد.

۲٫ با فرض اینکه هر کیلو موز را بصورت میانگین ۵ عدد در نظر بگیریم، ۲ هزار کیلو موز چیزی در حدود ۱۰ هزار عدد می شود. این در حالی است که کل جمعیت رودبار ۱۱هزار و ۷۰۰ نفر می باشد و بسیار عجیب است که بپذیریم ۱۰ هزار نفر از جمعیت شهر رودبار در مراسماتی که توسط شهرداری رودبار برگزار می شود شرکت کنند و البته از همه آنان از موز پذیرایی شود.

۳٫ از اسناد مشخص است که هزینه خرید این دو تن موز، ۱۵ میلیون تومان بوده است اما سوال اینجاست که چرا چک مربوط به این مبلغ به جای اینکه در وجه میوه فروشی صادر شود، در وجه مسوول دفتر شهردار صادر شده است؟!

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !