امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۳۶:۳۴ - دوشنبه ۱۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«ابتکار » از سایه دو جنگ بر کشور رونمایی کرد
  گیلنا – معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری گفت: امروز در شرایطی سالروز پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشور علاوه بر جنگ اقتصادی ، در جنگ روانی قرار دارد   به گزارش گیلنا از رشت، دکتر معصومه ابتکار در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی همزمان ۱۱ روستای شهرستان رشت ، با تقدیر […]

 

گیلنا – معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهوری گفت: امروز در شرایطی سالروز پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشور علاوه بر جنگ اقتصادی ، در جنگ روانی قرار دارد

 

به گزارش گیلنا از رشت، دکتر معصومه ابتکار در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی همزمان ۱۱ روستای شهرستان رشت ، با تقدیر از همه خدمتگزاران نظام اسلامی و فعالان عرصه سازندگی اظهار داشت: امروز در شرایطی سالروز پیروزی انقلاب را جشن می گیریم که کشور علاوه بر جنگ اقتصادی ، در جنگ روانی قرار دارد و دشمن تمام افتخارات این مرز و بوم را که به برکت خون پاک شهدا شکل گرفته، مورد هجمه قرار داده است

وی تصریح کرد: اقشار مختلف مردم همواره با مشارکت اجتماعی و سیاسی خود برای ساخت آینده درخشان ایران اسلامی نقش آفرینی کرده اند و در اسفند ماه آینده هم با حضور پررنگ و گسترده پای صندوق های رای و انتخاب نمایندگان بر اساس سلایق خود، باز هم برگ زرینی بر افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی اضافه می کنند .

به گفته ابتکار،  همه شرایط برای حضور هرچه گسترده تر آحاد جامعه در عرصه مشارکت سیاسی مهیاست.

معاون امور  بانوان و خانواده رئیس جمهوری با بیان اینکه یکی از تاکیدات دولت تدبیر و امید توسعه پایدار روستایی و توجه به روستاییان است ، خاطرنشان کرد: کانون توجه دولت بر تولید و فعالیت های مرتبط با اشتغال در کشور بویژه در روستاهاست.

وی تامین آب آشامیدنی سالم را از شاخص های مهم در سلامت و توسعه پایدار دانست که برای زنان بسیار اهمیت دارد.

ابتکار با ابراز خرسندی از بهبود شاخص بهره مندی از آب روستایی گیلان با رقمی بالغ بر ۷۷ درصد ، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در آینده ای نزدیک این رقم را به ۱۰۰ درصد برسانیم .

معاون رییس جمهوری با تاکید بر لزوم مدیریت صحیح و بهینه آب خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، آموزش زنان خانه دار برای اصلاح الگوی مصرف آب است .

وی با بیان اینکه منابع آب شیرین و شرب باید به درستی استفاده شود، اظهار داشت: زنان در خانواده نقش بسیار مهمی برای اصلاح الگوی مصرف آب دارند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت های همه جانبه دولت از فعالیت های توسعه محور روستایی اشاره و تاکید کرد: با حضور جوانان تحصیل کرده در روستاها و انجام فعالیت های اقتصادی و تولیدی همسو با نیاز روستا همچون بومگردی، گردشگری و … علاوه بر جلوگیری از پدیده نامبارک مهاجرت،می توانند موجب اعتلا و آبادانی روستا و به دنبال آن کشور شوند.

وی گفت: در گام دوم انقلاب باید تلاش کنیم که اهداف را به معنی واقعی آن برای جوانان که آینده این کشور را رقم می زنند؛ تامین کنیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !