امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۵:۰۲ - دوشنبه ۱۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتتاح کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان
فارس گیلنا- کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار در شهر صنعتی رشت افتتاح گردید. به گزارش گیلنا از رشت، هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت افتتاح شد. فرهاد […]

فارس

گیلنا- کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار در شهر صنعتی رشت افتتاح گردید.

به گزارش گیلنا از رشت، هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار گیلان در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

فرهاد دلق‌پوش در حاشیه افتتاح این کارخانه با بیان اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی فرآیند ویژه‌ای در پروسه تولید دارند، اظهار کرد: این نخستین بار است که کارخانه تولید خمیردندان با فرمولاسیون دانش‌بنیان در استان گیلان به بهره‌برداری رسیده و در فاز نخست آن، تولید انواع شامپوهای خانواده نیز در مدار تولید قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از اشتغال بیش از ۲۰ نفر به صورت مستقیم علیرغم وجود ماشین‌آلات مدرن در این واحد خبر داد و گفت: برخی از صنایع به صورت ذاتی به لحاظ به به‌کارگیری تکنولوژی‌های مدرن و انجام امور توسط سیستم مکانیزه، از اشتغال بالایی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به روند کار این کارخانه در فاز دوم افزود: فاز دوم تولیدات این شرکت در زمینه انواع شوینده‌های بهداشتی و کرم‌های آرایشی خواهد بود که می‌تواند ظرفیت تولید را از ۳۰ هزار تن در حال حاضر به ۵۰ هزار تن برساند.

به گزارش فارس، سرانه مصرف مواد بهداشتی هر نفر در کشور ۱۷۰ گرم در طول سال و در جهان ۲۰۰ گرم به صورت میانگین می‌باشد که بیش از ۲۰ شرکت در کشور درحال تولید این محصول هستند.

گفتنی است با توجه به ظرفیت خالی موجود در کشور قریب به ۲۰ شرکت نیز به واردات این محصول به کشور با برندهای تجاری مختلف مبادرت می‌نمایند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !