امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۷:۲۱:۴۷ - دوشنبه ۱۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدالت خبری در صداوسیمای گیلان رعایت نمی شود
  گیلنا – فرماندار رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، از عملکرد صداوسیمای گیلان انتقاد کرد. به گزارش گیلنا از رودبار، محمدصالح ضیایی در جمع خبرنگاران شهرستان رودبار از نحوه عملکرد پوشش اخبار این شهرستان در رسانه ملی مرکز گیلان انتقاد کرده و گفته؛ رودبار به عنوان پهناورترین شهرستان و ورودی استان […]

 

گیلنا – فرماندار رودبار در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، از عملکرد صداوسیمای گیلان انتقاد کرد.
به گزارش گیلنا از رودبار، محمدصالح ضیایی در جمع خبرنگاران شهرستان رودبار از نحوه عملکرد پوشش اخبار این شهرستان در رسانه ملی مرکز گیلان انتقاد کرده و گفته؛ رودبار به عنوان پهناورترین شهرستان و ورودی استان گیلان با وجود اقلیم های متعدد و اقوام مختلف به عنوان ایران کوچک شناخته می شود که به لحاظ جغرافیایی و جاذبه های گردشگری در سطح استان گیلان منحصربفرد بوده اما مناسفانه با وجود اینکه بنده چندبار با مدیرکل محترم صدا و سیما در خصوص عدم پخش مناسب اخبار شهرستان رودبار گفتگو کرده ، تاکنون هیچ اقدام اثرگذاری صورت نگرفته است، این در حالی است که کم اهمیت ترین خبرهای سایر شهرستان های گیلان در این رسانه پوشش داده می شود ولی به اخبار رودبار کمتر پرداخته می شود.
وی با بیان اینکه شهرستان رودبار به لحاظ وسعت و شرایط خاص و کم نظیر خود در زمینه تولید خبر در رده بالایی قرار دارد افزود؛
مردم ولایتمدار این شهرستان در تمام مناسبت ها و مراسمات حضور چشمگیر و پررنگی دارند که متاسفانه خبر این موضوعات در صدا و سیمای مرکز استان کمرنگ است و این نه تنها موجب گلایه مردم عزیز شهرستان رودبار شده بلکه موجب اعتراض و پیگیری نهادهای مختلف در شهرستان رودبار شده است.
فرماندار رودبار با ابراز گلایه از عدم دعوت وی به رسانه ملی در گیلان گفته؛ بنده به عنوان خادم مردم و به عنوان فرماندار این شهرستان که ۱۱ ماه در این شهرستان در حال انجام وظیفه هستم حتی یک بار هم به صدا و سیما دعوت نشده ام تا نسبت به معرفی بیشتر این شهرستان با مردم استان گیلان صحبت کنم.
ضیایی با بیان اینکه گلایه بنده به خاطر عدم حضورم در شبکه باران نیست اظهار کرد؛
از مدیر کل محترم صدا و سیمای گیلان انتظار داریم تا شهرستان رودبار را مانند دیگر شهرستان های استان گیلان ببینند و عدالت خبری و رسانه ای را در صدا و سیما برقرار کنند تا موجب گلایه مردم عزیز رودبار نشود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !