امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۱۹:۲۶ - دوشنبه ۷ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ادعای عجیب نماینده گیلانی در خصوص تخلفات انتخاباتی!
. به گزارش گیلنا نماینده مردم لنگرود در گفتگو با آنا درباره بداخلاقی در فضای انتخابات اظهار کرد: خرید رأی انتخاباتی در جامعه کنونی ایران واقعیت ندارد، چرا که مردم بیش از پیش به اهمیت هر رأی آگاهند و آینده جامعه خود را با وعده و وعید عوض نمی‌کنند. مهرداد لاهوتی با اشاره به حضور […]

.

به گزارش گیلنا نماینده مردم لنگرود در گفتگو با آنا درباره بداخلاقی در فضای انتخابات اظهار کرد: خرید رأی انتخاباتی در جامعه کنونی ایران واقعیت ندارد، چرا که مردم بیش از پیش به اهمیت هر رأی آگاهند و آینده جامعه خود را با وعده و وعید عوض نمی‌کنند.
مهرداد لاهوتی با اشاره به حضور هوشیارانه هیئت‌های نظارت در جریان برگزاری انتخابات افزود: سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارم و می‌توانم از این منظر ادعا کنم که تقلب در خرید رأی نمی‌تواند در سرنوشت انتخابات مؤثر باشد؛ چرا که یک کاندیدا هرقدر هم حرفه‌ای باشد، قادر نیست در شهرستان بیش از ۶۰۰ رأی را جابه‌جا کند.
وی تصریح کرد: عده‌ای قبل از آغاز زمان قانونی انتخابات شروع به تبلیغات می‌کنند که این درست نیست، البته به شخصه معتقدم یک هفته زمان برای تبلیغات کم است و این کاندیداها را مجبور به تبلیغات غیرقانونی می‌کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !