امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۱۰:۱۷ - جمعه ۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهمنیار «برنزه می شود؟
گیلنا- ملی‌پوش گیلانی با شکست مقابل رقیب ترک‌تبار از صعود به فینال لیگ جهانی کاراته پاریس بازمانده و به جدول رپه شارژ راه یافت. به گزارش ‘گیلنا، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور ۷۰۳ کاراته‌کا از ۹۲ کشور به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس شروع‌شده و روز نخست با برگزاری […]

گیلنا- ملی‌پوش گیلانی با شکست مقابل رقیب ترک‌تبار از صعود به فینال لیگ جهانی کاراته پاریس بازمانده و به جدول رپه شارژ راه یافت.

گربه سیاه مانع حضور بهمنیار در فینال لیگ جهانی پاریس

به گزارش ‘گیلنا، دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته با حضور ۷۰۳ کاراته‌کا از ۹۲ کشور به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس شروع‌شده و روز نخست با برگزاری مسابقات کاتای انفرادی بانوان، کاتای تیمی مردان و رقابت‌های اوزان ۶۰-، ۶۷- و ۷۵- کیلوگرم مردان و اوزان ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم بانوان آغاز شد.

سارا بهمنیار در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شده و در دور دوم به مصاف استانچیو آندریا از رومانی رفت؛ رقیب اروپایی مقابل نابغه کاراته آسیا دست‌هایش را به نشان تسلیم بالابرده و با نتیجه پنج بر یک تن به شکست داد.

بهمنیار در دوم سوم به مصاف صوفیا بودربان از کشور فرانسه رفت؛ رقیب فرانسوی دارای نشان طلای رقابت‌های قهرمانی اروپا ۲۰۱۹ و سومی کاراته وان دوبی ۲۰۱۹ بوده و با پیروزی مقابل ارمینیا از ایتالیا و تانیا از پرتغال گام به مرحله سوم گذاشت.

بهمنیار رقابت را طوفانی آغاز کرده و چهار امتیاز از رقیب پیش افتاد، صوفیا یکی از امتیازات را جبران کرد ولی این بهمنیار بود که سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کرده و امتیاز ثانیه‌های پایانی رقیب فرانسوی نیز مانع پیروزی هفت بر دو کاراته‌کار گیلانی نشد.

نابغه گیلانی کاراته آسیا در دور چهارم به مصاف سارا هوبریخ از کشور آلمان رفت، رقیب آلمانی برای رسیدن به این مرحله مقابل ایمانه از الجزایر و مورالس از اسپانیا به برتری رسید؛ هوبریخ با کسب ۳۶۹۷٫۵ امتیاز در مکان نهم جدول المپیکی وزن منفی ۵۵ کیلوگرم ایستاده است.

نبرد پایاپای هوبریخ و بهمنیار در پایان وقت قانونی ۱۸۰ ثانیه‌ای با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یافته و بهمنیار با پنج رأی هانتی داوران به‌عنوان برنده شناخته شد؛ کاراته‌کار گیلانی در دیدار نیمه پایانی به مصاف سراپ اوزچلیک نفر نخست رنک وزن منفی ۵۵ کیلوگرم رفت.

سراپ گربه سیاه بهمنیار در لیگ جهانی پاریس نیز دوئل جذاب را از آن خود کرده و با پیروزی سه بر صفر راهی فینال شد؛ ملی‌پوش گیلانی با شکست مقابل نفر نخست رنک جهانی به دیدار رپه شارژ راه‌یافته و برای کسب نشان برنز روز یکشنبه به روی تاتامی می‌رود.

در سوی مقابل جدول میهو میاهارا از ژاپن و یورجلیس سالازار از ونزوئلا در دیدار نیمه پایانی به مصاف یکدیگر رفتند؛ یورجلیس با دو حرکت سه امتیازی موفق شد شش بر صفر از رقیب قدر ژاپنی پیش افتد ولی این میاهارا بود که در نهایت با نتیجه هشت بر شش به پیروزی رسیده و راهی فینال شد.

‘ سارا بهمنیار نخستین لیگ جهانی سال ۲۰۲۰ را با کسب مقام پنجمی آغاز کرد و موفق شد ۱۹۵ امتیاز کسب کند؛ لیگ جهانی شیلی سری آ بوده و به نفر نخست ۴۶۵ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق گرفت.

بهمنیار در جدیدترین رنکینگ المپیکی وزن منفی ۵۵ کیلوگرم با کسب ۴۵۹۷٫۵ امتیاز موفق شد رده چهارمی میاهارای ژاپنی را تصاحب کرده و ورزشکار میزبان بازی‌های المپیک با ۴۵۷۵ امتیاز به مکان پنجم تنزل پیدا کرد./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !