امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۱۲:۱۸ - جمعه ۴ بهم ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد امام جمعه رستم آباد به قطره چکانی اعتبارات فرهنگی
امام جمعه  رستم آباد بیان اینکه پایه و اساس پیشرفت کشور فرهنگ است افزود؛ برای وارد کردن گوشت سگ و گربه پول هستولی برای نهادهای فرهنگی کشور اعتباری وجود ندارد انگار برای افراد، تربیت سگ و  توله سگ اهمیت بیشتری می دهند تا تربیت انسان     به گزارش  گیلنا از رودبار حجت الاسلام  والمسلمین  حسین مالکی […]

امام جمعه  رستم آباد بیان اینکه پایه و اساس پیشرفت کشور فرهنگ است افزود؛ برای وارد کردن گوشت سگ و گربه پول هستولی برای نهادهای فرهنگی کشور اعتباری وجود ندارد انگار برای افراد، تربیت سگ و  توله سگ اهمیت بیشتری می دهند تا تربیت انسان  

 

به گزارش  گیلنا از رودبار حجت الاسلام  والمسلمین  حسین مالکی در آیین خطبه های نمازجمعه  این هفته رستم آباد اظهار کرد؛ مقاومت، ایستادگی و شکور بودن از تشان های تقوا است.

به گفته وی شکر گزاری، صبوری و مقاومت  در مقابل مشکلات راه سعادت انسان است.

امام  جمعه  رستم آباد  با تاکید بر گرامیداشت ایام الله در بخش های مختلف گفت؛ بسیاری از ایام الله تاریخ ساز بوده و نیاز است مورد بازگویی و یادآوری قرار گیرد.

مالکی   با انتقاد از تلاش برخی افراد در نادیده گرفتن و کمرنگ جلوه دادن ایام الله بیان کرد؛ کمرنگ کردن ایام الله سبب کم سو شدن ارزش ها و رنگ و لعاب دار شدن بی ارزش ها می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت جامعه ما است افزود: باید قدر ااین نقلاب ارزشمند را بدانیم.

امام جمعه  رستم آباد با بیان اینکه عده ای در دروغ پردازی مهارت دارند گفت؛ برخی خواص روزی هفت الی هشت بار دروغ می گویند و انگار  میخواهند روی دولتمردان دروغ گوی آمریکایی را در دروغ گویی کم کنند.

مالکی با انتقاد از وضعیت اقتصادی  کشور  گفت؛ چطور می توانیم پیشرفته ترین موشک ها را بسازیم و شلیک کنیم اما در حوزه اقتصادی ناتواایم؟!

وی با بیان اینکه پایه و اساس پیشرفت کشور فرهنگ است افزود؛ برای وارد کردن گوشت سگ و گربه پول هست این درحالی است که برای نهادهای فرهنگی کشور اعتبار مالی وجود ندارد.

امام جمعه رستم آباد با بیان اینکه عده ای دغدغه فرهنگی ندارند تصریح کرد؛ عده ای برای تربیت سگ و توله سگ اهمیت بیشتری می دهند تا تربیت انسان.

مالکی با بیان اینکه برجام هیچ عایدی برای کشور نداشت گفت؛ اروپا و آمریکا  در حالی ایران اسلامی را در سیطره تحریم قرار دادند کع حتی یک بند از تعهدات برجام را عملی نکردند.

وی با اشاره به جایگاه شورای نگهبان افزود؛ عده ای براحتی شورای نگهبان را زیر سوال می برند و مخالف قانون عمل می کنند.

امام جمعه  رستم  آباد  با اشاره به حامیان افراد عدم تایید صلاحیت شده ها گفت؛ کسانی که از عدم تایید صلاحیت شده  ها حمایت می کنند یا با آنها هم دست هستند یا احمق و نادان هستند.

مالکی با انتقاد از بایکوت کردن برنامه های انقلابی در صدا و سیما گفت؛ صدا و سیما دانشگاه انقلاب اسلامی است و بایکوت کردن برنامه های انقلابی پذیرفتنی نیست.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !