امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۸:۴۷:۴۱ - یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افزایش ۶۰ درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری/ کشف بیش از ۷۷ تن مواد مخدر در مرزهای ایران
گیلنا –فرمانده مرزبانی کشور میزان مواد مخدر کشف‌شده طی سال جاری در مرزهای ایران را بیش از ۷۷ تن دانست و گفت: کشف این میزان مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است. به گزارش گیلنا از آستارا، سردار قاسم رضایی  در جریان بازدید از مرزهای این شهرستان، […]

گیلنا –فرمانده مرزبانی کشور میزان مواد مخدر کشف‌شده طی سال جاری در مرزهای ایران را بیش از ۷۷ تن دانست و گفت: کشف این میزان مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۶۰ درصد افزایش داشته است.افزایش 60 درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری/ کشف بیش از 77 تن مواد مخدر در مرزهای ایران

به گزارش گیلنا از آستارا، سردار قاسم رضایی  در جریان بازدید از مرزهای این شهرستان، مرزهای ایران را طولانی دانست و اظهار کرد: در برخی از مرزهای ایران ازجمله مرزهای شرقی به‌ویژه در مرز پاکستان و افغانستان که حدود دوهزار کیلومتر است با مشکل مواد مخدر مواجه هستیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران میزان مواد مخدر کشف‌شده طی سال جاری را بیش از ۷۷ تن دانست و گفت: کشف این میزان مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، حدود ۶۰ درصد افزایش داشته که عمده کشفیات نیز با درگیری همراه بوده است.

وی با بیان اینکه دنیا به اقدامات جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر باید احترام بگذارد، تصریح کرد: ملت‌های جهان مبارزه با مواد مخدر را از دولت‌های خود باید مطالبه کنند و یقین داشته باشید که جمهوری اسلامی ایران خط مقدم جبهه اول مقابله با مواد مخدر و افیون جهانی است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عمده دغدغه ملت‌های کشورهای غربی را مواد افیونی دانست و افزود: دولت‌های کشورهای غربی به‌جای ارائه راه‌حل و کمک به کاهش مواد افیونی به انتشار و توسعه مواد مخدر در افغانستان کمک می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه تولید مواد افیونی طی ۲۰ سال گذشته افزایش پیداکرده است، تصریح کرد: انتظار ما از کشورهای اروپایی به‌عنوان حامیان حقوق بشر این است که شعار را کنار گذاشته و در راستای ریشه‌کنی مواد مخدر از کشورهای افغانستان و پاکستان عملیاتی اقدام کنند.

«سردار قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به همراه فرمانده مرزبانی استان گیلان پیش از ظهر امروز باهدف شرکت در نشست مشترک با مرزبانان جمهوری آذربایجان به شهرستان آستارا سفرکرده بود./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !