امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۵:۲۵:۵۸ - جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه رودبار؛ برخی رسانه های شهرستان آب در آسیاب دشمن می ریزند
گیلنا – سیدمحمدی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت؛ بسیاری از رسانه ها و مطبوعات در حوادث اخیر آب را در آسیاب دشمن ریختند و متاسفانه در رسانه های شهرستان هم این موضوع را شاهد بودیم که از انصاف  بدور لست. به گزارش  خبرنگار  گیلنا در رودلار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن  سیدمحمدی  در  خطبه‌های  نماز  عبادی  و […]

گیلنا – سیدمحمدی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت؛ بسیاری از رسانه ها و مطبوعات در حوادث اخیر آب را در آسیاب دشمن ریختند و متاسفانه در رسانه های شهرستان هم این موضوع را شاهد بودیم که از انصاف  بدور لست.

به گزارش  خبرنگار  گیلنا در رودلار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن  سیدمحمدی  در  خطبه‌های  نماز  عبادی  و  سیاسی  جمعه  این  هفته  رودبار  در  مصلی  این  شهر با اشاره به اهمیت و جایگاه تقواپیشگی     اظهار  کرد؛ تقواپیشگی  مانع از از ورود هر چیز بد و غیر الهی در قلب ها می شود.

به گفته وی، رحمانیت از بزرگترین صفات الهی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد.

امام جمعه  رودبار  با اشاره چهلمین  سالگرد  اقامه نماز  جمعه تهران به امامت حضرت  آقا گفت؛ خطبه های این هفته  نماز  جمعه  رهبری معظم را حتما گوش کنید چرا که صحبت های ایشان چراغ راه انقلاب است.

سیدمحمدی با بیان اینکه  شهید سلیمانی بسیار خطرناک تر از سردار  سلیمانی  است  تصریح کرد؛ حاج قاسم  هم حیات و ممات ارزشمندی داشت و شهادتش دنیا را متحول کرد.

وی با اشاره به  حمله سپاه مقتدر به پایگاه نظامی آمریکا در منطقه  افزود؛ حمله ایران اسلامی به عین الاسد، هیمنه  آمریکا را شکست.

امام جمعه رودبار، خون شهید سلیمانی را موجب بیداری جامعه اسلامی دانست و بیان کرد؛ به خون شهدا نیازمندیم و این خون ها یقه  دشمن را خواهد گرفت.

سیدمحمدی با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی گفت؛ بسیاری از رسانه ها و مطبوعات در حوادث اخیر آب را در آسیاب دشمن ریختند و متاسفانه در رسانه های شهرستان هم این موضوع را شاهد بودیم که از انصاف  بدور لست.

وی با اشاره به پذیرش سپاه از اشتباه انسانی در حادثه اخیر اه کرد؛ سردار سلامی و سردار حاجی زاده از شهدای زنده ما هستند و باید قدر این عزیزان را بدانیم.

امام  جمعه  رودبار با اشاره به اعلام اسامی تایید صلاحیت ها گفت؛ آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده آبروی نظام را هزینه آبروی خود نکنند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !