امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۲۳:۵۳ - سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر کشور؛ کاری مهم تر از پیگیری مشکلات معیشتی مردم نیست
‘گیلنا -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ‌ای وزیر کشور گفت: کاری مهم تر از پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.  به گزارش گیلنا از فومن دکتر بابک دین پرست در جریان بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوچیچال شهرستان فومن بیان داشت: ۶۵ درصد از تسهیلات بانکی باید جهت افزایش […]

‘گیلنا -معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ‌ای وزیر کشور گفت: کاری مهم تر از پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.
 به گزارش گیلنا از فومن دکتر بابک دین پرست در جریان بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کوچیچال شهرستان فومن بیان داشت: ۶۵ درصد از تسهیلات بانکی باید جهت افزایش سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص یابد و هیچ کاری مهم تر از پیگیری مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیست.
وی با اشاره به ابلاغ هفت ماموریت به فرمانداران، حفظ اشتغال و تولید موجود در شهرستان، تلاش برای تقویت واحدهای تولیدی فعال با تولید پایین تر از ظرفیت اسمی، احیای واحدهای تولیدی راکد، مراقبت از واحدهای تولیدی بحرانی و مشکل دار، مساعدت و پیگیری بازگشت واحدهای تولیدی تملک شده توسط بانک، تلاش جهت تکمیل واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد و همچنین ساماندهی واحدهای نیمه تمام قابل واگذاری به بخش غیر دولتی را از جمله این ماموریت ها ذکر کرد.
دکتر دین پرست افزود: این وظیفه ها یکی از پایه های اصلی ارزیابی عملکرد فرمانداران است و همان طور که مقام معظم رهبری بر حمایت از رونق تولید تاکید کرده اند؛ وظیفه اصلی فرمانداران نیز بر این اساس است.
 واحد تولیدی که معاون وزیر کشور امروز از آن بازدید کرد؛ هم اکنون دارای پنح خط تولید فعال می باشد و تعداد ۱۵ کارگر در آن مشغول به کار هستند. این شرکت با تولید پنج نوع محصول در حوزه تولید محصولات بهداشتی مشغول به کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !