امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۲۶:۴۶ - چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفر ۴مقام کشوری به گیلان+برنامه ها
سفر ۴مقام کشوری به گیلان+برنامه ها
فردا پنجشنبه؛ رئیس اورژانس، دادستان کل، رئیس کمیته امداد کشور و معاون هماهنگ کننده ستاد مشترک نیرو‌های مسلح فردا به گیلان سفر می‌کنند. به گزارش گیلنا دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور برای شرکت در همایش پیشگیری از غرق شدگی که در انزلی برگزار می شود و همچنین افتتاح چند طرح زیرساختی اورژانس گیلان به این […]

فردا پنجشنبه؛

رئیس اورژانس، دادستان کل، رئیس کمیته امداد کشور و معاون هماهنگ کننده ستاد مشترک نیرو‌های مسلح فردا به گیلان سفر می‌کنند.

به گزارش گیلنا دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور برای شرکت در همایش پیشگیری از غرق شدگی که در انزلی برگزار می شود و همچنین افتتاح چند طرح زیرساختی اورژانس گیلان به این استان سفر خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور هم برای سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین افتخاری نماینده شهرستان فومن در دوره سوم مجلس شورای اسلامی فردا به گیلان سفر می کند.
این مراسم از ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه فردا در مسجد ولی عصر بالامحله شهر فومن برگزار می شود.
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین افتخاری پدر محمدمهدی افتخاری نماینده کنونی شهرستان های فومن و شفت است.
وی ۶ تیر ماه سال۶۹ در جریان بازدید هوایی از مناطق زلزله رودبار براثر سقوط بالگرد به شهادت رسید.
رئیس کمیته امداد کشور نیز فردا به گیلان سفر خواهد کرد.
نشست با جمعی از مسئولان آستارا و ملاقات عمومی با تعدادی از مددجویان این شهرستان، حضور در نشست شورای مدیران کمیته امداد گیلان در رشت و همچنین دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان از مهمترین برنامه های سفر پرویز فتاح به گیلان است.
سردار عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح نیز فردا برای سخنرانی در مراسم بزرگداشت سردار شهید مهدی خوش سیرت به آستانه اشرفیه خواهد رفت.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !