امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۳۹:۴۴ - دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون وزیر کشور تاکید کرد؛ فرمانداران از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند
گیلنا – معاون وزیر کشور با تاکید بر لزوم صیانت فرمانداران از جریان تولید بیان کرد: فرمانداران وظیفه دارند از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.   به گزارش گیلنا از رودبار ، بابک دین پرست در جمع خبرنگاران در لوشان در تشریح هدف خود از سفر به گیلان اظهار داشت: در این سفر سه روزه […]

گیلنا – معاون وزیر کشور با تاکید بر لزوم صیانت فرمانداران از جریان تولید بیان کرد: فرمانداران وظیفه دارند از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.

 

به گزارش گیلنا از رودبار ، بابک دین پرست در جمع خبرنگاران در لوشان در تشریح هدف خود از سفر به گیلان اظهار داشت: در این سفر سه روزه مشکلات واحدهای تولیدی ۱۶ شهرستان استان بررسی می شود .
وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را امری مهم خواند و افزود: بر اساس آمارهای ارائه شده ، قریب به ۱۵ هزار و ۳۰۰ بنگاه اقتصادی در گیلان وجود دارد که از این تعداد حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰واحد در چرخه فعالیت هستند.
دین پرست فعالیت ۸۷ درصدی بنگاه های اقتصادی استان گیلان را آماری مطلوب خواند و گفت: مشکلات و چالش های واحدهای راکد گیلان نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور به وضعیت رودبار در حوزه صنعت اشاره و اضافه کرد: از مجموع ۳۹۰ بنگاه تولیدی این شهرستان قریب به ۹۰ واحد با ظرفیتی کمتر از ظرفیت نسبی فعالیت دارند و ۲۵۰ واحد نیز غیرفعال هستند.
وی سرمایه در گردش را از مهمترین مشکلات حوزه تولید در شهرستان رودبار خواند و گفت: با همکاری بانک های عامل و استفاده از ظرفیت افراد توانمند جهت مدیریت مجموعه های تولیدی این مشکلات مرتفع می شود.
دین پرست با تاکید بر لزوم صیانت فرمانداران از جریان تولید بیان کرد: فرمانداران وظیفه دارند از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنند.
موضوعاتی همچون آزادسازی حریم ساحلی دریای خزر ، احیاء تالاب انزلی، توسعه فعالیت های آبزی پروری و حل معضل زباله در استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور مورد بررسی قرار می گیرد.
معاون اقتصادی وزیر کشور برای بررسی آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی و مشکلات بنگاه های اقتصادی گیلان، به این استان سفر کرده و ضمن حضور  در تمامی ۱۶ شهرستان گیلان، از بنگاه های اقتصادی منتخب استان بازدید خواهد کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !