امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۳۴:۱۶ - جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنز جهان به بهمنیار می رسد!
گیلنا – ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با قبول شکست مقابل سراپ در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته سانتیاگو به دیدار شانس مجدد وزن منفی ۵۰ کیلوگرم راه یافت. به گزارش گیلنا  از آستانه‌اشرفیه، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از امروز (جمعه) بیستم دی‌ماه به میزبانی شهر «سانتیاگو» در […]


گیلنا – ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با قبول شکست مقابل سراپ در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته سانتیاگو به دیدار شانس مجدد وزن منفی ۵۰ کیلوگرم راه یافت.

سد مستحکم سراپ؛ بهمنیار برای کسب برنز لیگ جهانی می‌جنگد

به گزارش گیلنا  از آستانه‌اشرفیه، نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از امروز (جمعه) بیستم دی‌ماه به میزبانی شهر «سانتیاگو» در کشور شیلی آغاز شد و کاراته‌کاران ایرانی به روی تاتامی رفتند.

سارا بهمنیار، ملی‌پوش گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم کشورمان با قرعه‌ای سخت در این رقابت‌ها مواجه شد، وی در سمتی از جدول قرار دارد که رقبای قدری نظیر بتینا پلانک از اتریش، راوا سید از مصر، لی ران ران از چین و سراپ اوزچلیک از ترکیه حضور دارند؛ در سوی دیگر جدول سارا هوبریخ آلمانی و مولدیر ژانگ بیربای قزاقستانی رقبایی به‌مراتب آسان‌تر رو در روی خود می‌بینند.

بهمنیار در گام نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد، وی در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در مرحله دوم به مصاف جولیانا اولیویرا از برزیل رفت؛ رقیب برزیلی در گام نخست موفق شد کاتالینا والدز از شیلی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد؛ نابغه گیلانی کاراته آسیا با برتری قاطع هفت بر صفر به دور سوم صعود کرد.

ملی‌پوش گیلانی در مرحله سوم به مصاف عایشه سایا از مراکش رفت، رقیب مراکشی نخستین شگفتی این جام را با حذف بتینا نفر سوم وزن المپیکی منفی ۵۰ کیلوگرم رقم زد؛ بهمنیار با برتری چهار بر دو مقابل عایشه به ماجراجویی رقیب مراکشی خاتمه داده و به دور چهارم رقابت‌ها صعود کرد.

نابغه گیلانی کاراته آسیا برای صعود به فینال به مصاف سراپ اوزچلیک نفر نخست وزن المپیکی منفی ۵۵ کیلوگرم رفت، سراپ برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی موفق شد ماریا دیپتا از لهستان را با نتیجه هفت بر صفر و لی ران ران از چین را با نتیجه کوبنده ۹ بر یک شکست دهد.

دوئل بهمنیار و سراپ با نتیجه شش بر دو به سود رقیب ترکیه‌ای به پایان رسید، با توجه به صعود سراپ به دیدار فینال وزن منفی ۵۰ کیلوگرم، بهمنیار در دیدار شانس مجدد برای کسب نشان برنز خواهد جنگید؛ دیدارهای شانس مجدد روز یکشنبه ۲۲ دی‌ماه برگزار می‌شود.

بهمنیار در دیدار شانس مجدد به مصاف برنده دیدار لی ران ران از چین و ماریا دپتا از لهستان می‌رود.

طراوت خاکسار دیگر ملی‌پوش کشورمان در این رقابت‌ها در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم به روی تاتامی رفت، وی مقابل جیولیناک تواک از آرژانتین و گابریلا آماریلا از پاراگوئه با نتیجه مشابه چهار بر صفر به پیروزی رسیده و در گام سوم مقابل سارا کاردین از ایتالیا تن به شکست چهار بر دو داد؛ خاکسار نیز با توجه به صعود کاردین به فینال مسابقات، در شانس مجدد به روی تاتامی رفته و به‌سان بهمنیار برای کسب نشان برنز خواهد جنگید.

نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز جمعه بیستم دی‌ماه با حضور ۴۶۶ کاراته‌کا از ۶۵ کشور در شهر سانتیاگو در کشور شیلی آغازشده و به مدت سه روز به طول می‌انجامد.

سارا بهمنیار در پایان سال ۲۰۱۹ با کسب ۴۴۰۲٫۵ امتیاز در مکان پنجم وزن المپیکی منفی ۵۵ کیلوگرم ایستاده و یکی از مدعیان اصلی صعود به المپیک است./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !