امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۱:۴۲:۰۴ - جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار انزلی:
بازار انزلی در تیررس بازرسان/تشکیل پرونده برای ۱۰۳ متخلف
گیلنا – معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی با اشاره به انجام هزار و ۸۹۵ مورد بازرسی از اصناف مختلف در بازار توسط گشت های مشترک بازرسی خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها برای ۱۰۳ متخلف پرونده تخلف تشکیل و راهی مراجع قضایی شدند. به گزارش گیلنا از انزلی،  معاون برنامه ریزی […]

گیلنا – معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی با اشاره به انجام هزار و ۸۹۵ مورد بازرسی از اصناف مختلف در بازار توسط گشت های مشترک بازرسی خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها برای ۱۰۳ متخلف پرونده تخلف تشکیل و راهی مراجع قضایی شدند.

به گزارش گیلنا از انزلی،  معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: در روز های گذشته ۳۹ تن شکر توسط اداره صنعت و معدن و تجارت و با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه و خواربار فروشان و بخشداری ، در سطح شهرستان بندرانزلی توزیع شد.

طاهره تونگو افزود: با پایش نحوه توزیع و قیمت ها در بازار ، به دلیل پراکندگی مراکز توزیع خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی در بازار وجود نداد .

وی با اشاره به توزیع دو تن گوشت با قیمت مصوب کیلویی ۴۰ هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای ادامه داد: پیگیر آن هستیم که در روزهای آینده نیز مقدار بیشتری جذب و در بین مردم توزیع شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بندرانزلی با اشاره به انجام هزار و ۸۹۵ مورد بازرسی از اصناف مختلف در بازار توسط گشت های مشترک بازرسی خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها برای ۱۰۳ متخلف پرونده تخلف تشکیل و راهی مراجع قضایی شدند.

تونگو یادآور شد : ارزش ریالی این میزان تخلف ۱۰۳ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۲۲۴ ریال است.

وی با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش اتحادیه نانوایان به پایش نانوایی های شهرستان در خصوص میزان و کیفیت پخت نان تاکید کرد: یکی از کالاهای مصرفی مورد نیاز که بر سفره همه افراد جامعه اعم از غنی و فقیر قرار می گیرد نان است و با توجه به اینکه در چند سال گذشته متاسفانه کوتاهی ها و بی توجهی هایی در این راستا صورت گرفته از اتحادیه نانوایان شهرستان انتظار می رود بررسی و پیگیری و نتیجه را به فرمانداری ابلاغ نماید.

تونگو با بیان اینکه بازرسی ها باید تداوم داشته باشد تصریح کرد: رفع نیاز مردم در تامین کالاهای اساسی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ستاد تنظیم بازار است و کنترل و هماهنگی و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در اولویت برنامه های این ستاد است که بر این اساس انتظار داریم علاوه بر هوشیاری اتحادیه ها ،  بازرسی ها تداوم داشته باشد .

وی خاطر نشان کرد: حضور مستمر بازرسان در بازار برای کنترل قیمت ها ، در ثبات قیمت ها در بازار تاثیر گذار است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !