امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۹:۰۳:۵۷ - جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گیلان سراسر در حزن و ماتم/ انتقامی سخت و مهلک خواهیم گرفت
گیلانیان از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در حزن و ماتم فرورفته و در بیان مواضع و بیانیه‌های خود بر انتقامی سخت و نابودکننده تأکید کرده‌اند. به گزارش گیلنا  از رشت، مردم و مسؤولین دیار گیلان در پی شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه پاک‌ترین سردار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین موجودات […]

گیلانیان از شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در حزن و ماتم فرورفته و در بیان مواضع و بیانیه‌های خود بر انتقامی سخت و نابودکننده تأکید کرده‌اند.

گیلان سراسر در حزن و ماتم/ انتقامی سخت و مهلک خواهیم گرفت

به گزارش گیلنا  از رشت، مردم و مسؤولین دیار گیلان در پی شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه پاک‌ترین سردار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست شقی‌ترین موجودات عالم بشریت، آمریکای جنایتکار واکنش نشان دادند.

گیلانیان در همان ابتدای استماع خبر شهادت سردار سلیمانی در فضای مجازی و گیرنده‌های دولتی از شهادت این مرد خدایی، شجاع و امنیت آفرین کمال تأسف کردند و برای خالقان چنین جنایتی آینده‌ای بسیار تباه‌کننده و ویرانگر متصور شدند.

هم‌اکنون علاوه بر سیاه‌پوش شدن سر در مساجد، هیئات مذهبی، سر در منازل مردم گیلان، نمایه‌های شخصی آن‌ها در فضای مجازی منقش به رنگ سیاه و تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی شده است.

مردم استان گیلان نیز در صبح جمعه در میعادگاه‌های دعای ندبه در نخستین اجتماع خود مجلس عزایی به پا کرده و از نیروهای جبهه مقاومت خواستند با پاسخ کوبنده و سهمگین‌تر از این جنایت به یاغی‌گری آمریکا، رژیم کودک کش صهیونیستی و آل جهود خائن پایان دهند.

گفته می‌شود مردم گیلان در تمامی مصلاهای نماز جمعه با برگزاری عزاداری و اقامه مجلس روضه پیش از جاری شدن خطبه‌های دشمن‌شکن و وحدت‌بخش جمعه در سوگ و از دست دادن سردار شهید سلیمانی به سر و سینه کوبیدند.

در جریان شهادت سردار سلیمانی مردم آستانه‌اشرفیه قبل از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه مشغول قرائت حدیث شریف کسا در میعادگاه نماز جمعه شدند.

علاوه بر واکنش مردم گیلان نسبت به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی و یاران وفادارش، مسؤولان ارشد گیلان نیز نسبت به این جنایت سنگین و به خون‌آلوده استکبار جهانی به سردمداری آمریکای خون‌آشام واکنش تند و سختی نشان دادند.

قطعا جوانان آزاده دنیای اسلام انتقام جنایت هولناک را از آمریکائی‌ها خواهند گرفت

آیت الله شیخ رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیامی که به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی از وی صادرشده، شهادت سردار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به دست شقی‌ترین افراد بشر به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداء، رهبر عزیز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، همرزمان سردار شهید در جبهه مقاومت اسلامی و ملت های آزاده به‌ویژه مردم ایران تبریک و تسلیت گفته است.

وی در ادامه پیام خود تأکید کرده است که قطعا جوانان آزاده دنیای اسلام در وقت مقتضی انتقام این جنایت هولناک را از آمریکائی‌ها و پیروان خیره سرشان خواهند گرفت.

استاندار گیلان: نقش برجسته سردار سلیمانی در جبهه مقاومت سرانجامش شهادت بود

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز با ارسال بیانیه‌ای در واکنش به شهادت سردار سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار و عهدشکن گفته کارنامه خدمات و مجاهدت‌های ایشان در برهه‌های مختلف همچون فرماندهی موفق عملیات‌های دفاع مقدس و نقش برجسته در جبهه مقاومت به‌ویژه مبارزه با داعش، سرانجام شهادت درراه خدا را که آرزوی دیرین او بود، نصیبش کرد.

وی با اعلام انزجار و محکومیت شدید از این اقدام تروریستی و جنایت‌آمیز رئیس دولت آمریکا، شهادت این فرمانده دلاور و تربیت‌یافته مکتب انقلاب اسلامی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران خصوصا مردم عزیز استان گیلان، تبریک و تسلیت گفته و برای آن مجاهد شهید، علو درجات و برای خانواده محترم و معزز، شکیبایی و اجر الهی مسالت کرده است.

مجمع نمایندگان گیلان: شهادت سردار سلیمانی فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق بود

مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز با ارسال بیانیه‌ای شهادت فرمانده دلاور سپاه اسلام، سردار سپهبد قاسم سلیمانی را فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرین برشمرد.

وکلای گیلانی مردم در خانه ملت شهادت سردار دلاور حاج قاسم سلیمانی، چهره بین‌المللی مقاومت را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامی و انتظامی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم ملت ایران تبریک و تسلیت گفتند و برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل علو درجات، برای همرزمان غیورش صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و اجر الهی مسالت کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان: شهادت سردار سلیمانی پایان عمر شماست

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در پیامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفته مستکبران عالم به‌ویژه آمریکا و اسرائیل گمان می‌کنند که با به شهادت رساندن سرداران جبهه مقاومت می‌توانند مانع از پیشروی این جبهه در منطقه شوند اما این بار خطاب به سران رژیم کودک‌کش صهیونیستی و رئیس جمهور احمق آمریکا اعلام می‌کنیم که شهادت سرلشکر شهید سلیمانی زمان پایان عمر شماست و باید منتظر انتقامی سخت باشید.

گفتنی است، ادارات کل، مسوولان نهادها و سازمان‌ها، تشکل‌های مردم‌نهاد، اقشار مختلفی از کسبه، بازاریان، ورزشکاران، حقوق دانان، قضات، صیادان، فرهنگیان، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش آموزان نسبت به شهادت سردار سلیمانی واکنش نشان داده و بر انتقامی سخت، کوبنده و نابودکننده استکبار جهانی تأکید کرده‌اند.

آیت‌الله پروایی: شهادت سردار سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرد

آیت‌الله احمد پروایی نیز با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی به مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران و آزادیخواهان جهان گفته شهادت سردار سلیمانی تلاش جبهه مقاومت را مضاعف کرده و فرزندان سلیمانی در جهان اسلام پاسخ کوبنده‌ای به آمریکا می‌دهند و جوانان بسیاری در دانشگاه سلیمانی آموزش‌دیده‌اند که آرامش را از آمریکا و متحدانش خواهند گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است که اشغالگری، تروریسم، توحش و زیاده‌خواهی از ویژگی‌های شیطان بزرگ آمریکاست و جوامع بین‌المللی باید پاسخگوی جنایات آمریکا باشند.

وی مردمی بودن، شجاعت، سادگی، تیزهوشی و قدرت فوق‌العاده فرماندهی از ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی را دانست و گفته شهادت سردار سلیمانی نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرد و پایان حضور آمریکا در منطقه است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !