امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱:۱۳:۰۰ - دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشته سازی رمز فتنه ۹۸ بود
‘گیلنا -مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه کشته سازی رمز فتنه ۹۸ بود، گفت: یادآوری فتنه‌ها و پاسداری از حماسه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی موجب جلوگیری از فتنه‌های دیگر می‌شود. به گزارش گیلنا از رودبار، عباس بایرامی در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی در مسجد ولی‌عصر (عج) پایین بازار رودبار با […]

‘گیلنا -مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه کشته سازی رمز فتنه ۹۸ بود، گفت: یادآوری فتنه‌ها و پاسداری از حماسه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی موجب جلوگیری از فتنه‌های دیگر می‌شود.

کشته سازی رمز فتنه ۹۸ بود

به گزارش گیلنا از رودبار، عباس بایرامی در مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی در مسجد ولی‌عصر (عج) پایین بازار رودبار با اشاره به بصیرت و بینش گیلانیان اظهار کرد: بینش، بصیرت و ولایت مداری مردم رودبار از اولین شهید نهضت حضرت امام  خمینی (ره) شهید سید یونس رودباری نشأت گرفته است.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها، سختی‌ها و گرفتاری‌ها از آزمون‌های مهم الهی است، گفت: بسیاری از افراد متمول و غنی از وضعیت سفره خالی همسایه خود خبر ندارد و این بزرگ‌ترین آسیب است.

مدیرکل حفظ  آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به سکوت مرگبار برخی افراد در فتنه‌های مختلف بیان کرد: برخی افراد در فتنه ۸۸ و دیگر فتنه‌ها بجای حمایت از ولایت و نظام، سکوت اختیار کردند.

به گفته وی، دنیاگرایی، مادی‌گرایی، دین‌داری سطحی، روابط ناسالم اداری، بی‌تفاوتی برخی مردم و مسؤولین به روابط سیاسی و اجتماعی  و توجه مناصب و مناقب را از دلایل فتنه ساری در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن پشت‌صحنه فتنه ۸۸ بود، گفت: رمز تقلب ماه‌ها قبل از فتنه ۸۸ و انتخابات از سوی افراد و سران فتنه شنیده می‌شد.

بایرامی مردم را برنده اصلی فتنه ۸۸ برشمرد و بیان کرد: عده‌ای می‌خواستند پیروزی در فتنه ۸۸ را به نام خودشان مصادره کنند که رهبری معظم انقلاب با سخنرانی ارزشمندشان این اجازه را نداد.

وی با اشاره به نقش محوری مکتب عاشورای حسینی در پیروزی بر فتنه ۸۸ افزود: وقتی مردم دیدند که فتنه گران خیمه امام حسین علیه‌السلام  را به آتش کشیدند تحمل نکردند و وارد میدان شدند.

مدیرکل حفظ  آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه چراغ فتنه از زمانی شروع شد که ادبیات انقلاب اسلامی تغییر کرد گفت: فتنه ۸۸ کودتای مخملی بود که بیش از ۲۰۰ گروه ضدانقلاب در این فتنه دستگیر شدند.

بایرامی با بیان اینکه عده‌ای معتقدند که پاسداری از حماسه ۸ و ۹ دی موجب انشقاق  در جامعه می‌شود، افزود: هزینه‌های هنگفتی که فتنه گران در سال ۸۸ و فتنه‌های دیگر برای نظام ایجاد شد را چه کسی باید بپردازد.

وی با بیان اینکه کشته سازی رمز فتنه ۹۸ بود، گفت: یادآوری فتنه‌ها و پاسداری از حماسه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی موجب جلوگیری از فتنه‌های دیگر می‌شود.

مدیرکل حفظ  آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تأکید توجه ویژه در انتخابات اسفندماه بیان کرد: حماسه دوم اسفند را مغتنم شمرده و با حضور حماسی و انتخاب اصلح، سرنوشت جامعه را تضمین ببخشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !