امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۲۸:۳۲ - جمعه ۶ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجلس دهم مجلس توانمند و امیدواری برای نظام نبود
گیلنا- امام‌جمعه رودبار با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهوری به ژاپن گفت: برجام و مذاکره با آمریکا دیواری نیست که بتوان به آن تکیه کرد و کشورهایی امثال ژاپن فقط نقش دلالان برجام و مذاکره را بازی می‌کنند. به گزارش گیلنا از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این […]

گیلنا- امام‌جمعه رودبار با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهوری به ژاپن گفت: برجام و مذاکره با آمریکا دیواری نیست که بتوان به آن تکیه کرد و کشورهایی امثال ژاپن فقط نقش دلالان برجام و مذاکره را بازی می‌کنند.

برجام دیواری نیست که بتوان به آن تکیه کرد

به گزارش گیلنا از رودبار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن سیدمحمدی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته رودبار در مصلی این شهر با اشاره به گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: مردم گیلان در فتنه ۸۸ یک گام جلوتر بوده و در ۸ دی به پا خواستند و فتنه را در نطفه کور کردند.

وی با تأکید بر اینکه فتنه ۸۸ از غفلت، زیاده‌خواهی و خیانت طلبی برخی خواص شکل گرفت، گفت: فتنه ۸۸ با حضور به‌موقع مردم ناکام ماند و بصیرت، بینش ولایت‌پذیری خود را به رخ جهانیان کشیدند و باید قدر این مردم را بدانیم.

سیدمحمدی با تأکید بر برگزاری حماسه باشکوه ۹ دی افزود: مردم رودبار با حضور پرشور در مراسم حماسه ۹ دی یک‌بار دیگر مشت محکمی بر دهان فتنه گران خواهند زد.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به سفر اخیر رئیس‌جمهوری به ژاپن تصریح کرد: برجام و مذاکره با آمریکا دیواری نیست که بتوان به آن تکیه کرد و نباید حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم را به مذاکره با آمریکا گرفته زد و کشورهایی امثال ژاپن فقط نقش دلالان برجام و مذاکره را بازی می‌کنند.

سیدمحمدی با تأکید بر نگاه ویژه‌بر تولید داخلی گفت: اقتصاد مقاومتی علاج کشور در حوزه اقتصاد و معیشت است و برای حل این مشکلات باید به تولید داخل توجه کنیم.

وی با اشاره به گله‌مندی مردم از وضعیت اقتصاد و معیشت، افزود: مردم از شرایط موجود اقتصادی و اشتغال گله‌مند هستند اما هیچ‌وقت پشت ولایت و نظام را خالی نمی‌کنند و در سخت‌ترین شرایط پشتیبان نظام هستند.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفندماه و روند بررسی صلاحیت‌های داوطلبین گفت: ثبت‌نام بدون حساب و کتاب داوطلبین برای کاندیداتوری مجلس یازدهم برای شورای نگهبان و نظام هزینه‌بردار است.

سیدمحمدی با بیان اینکه مجلس دهم مجلس توانمند و امیدواری برای نظام نبود به تشریح شاخصه‌های نمایندگان و مجلس تراز انقلاب پرداخت و بیان کرد: مجلسی در تراز انقلاب و نظام اسلامی می‌خواهیم که انتظار می‌رود مردم در انتخاب افراد نهایت دقت را بکنند.

وی خطاب به اعضای هیئت نظارت و شورای نگهبان تأکید کرد؛ در احراز صلاحیت افراد نهایت دقت و توجه را داشته باشید تا هر فردی وارد کارزار انتخابات نشود و اگر در این زمینه کوتاهی صورت گیرد باید در درگاه خداوند پاسخگو باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !