امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۲۲:۴۳ - جمعه ۶ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«پایتخت» میزبان هفته فرهنگی آستارا می شود!
گیلنا- فرماندار آستارا از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان در تهران خبر داد.   به گزارش گیلنا از آستارا، حسن رستم زاد در نشست با اعضای سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: آستارا با وجهه فرهنگی شناخته می شود و اجرای نمایش، موسیقی سنتی، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، […]

گیلنا- فرماندار آستارا از برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان در تهران خبر داد.

به گزارش گیلنا از آستارا، حسن رستم زاد در نشست با اعضای سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در فرمانداری آستارا اظهار کرد: آستارا با وجهه فرهنگی شناخته می شود و اجرای نمایش، موسیقی سنتی، شعرخوانی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی، غذاها و لباس های محلی بخشی از فرهنگ و هنر این شهرستان را معرفی خواهد کرد.

وی بیان کرد: رایزنی های مقدماتی با مسئولان کشوری برای برگزاری هفته فرهنگی آستارا انجام شده است و سازمان های مردم نهاد، در امید دادن به جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی پیشگام باشند.

وی ادامه داد: سازمان مردم نهاد از ظرفیت فرهنگی شهرستان مرزی بندر آستارا به درستی استفاده و برای تقویت فضای همدلی و افزایش مشارکت انتخاباتی مردم تلاش کنند.

رستم زاد بیان کرد: حفاظت محیط زیست، حمایت از طرح های گردشگری و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در محور فعالیت سازمان های مردم نهاد قرار گیرد و دولت، از سمن های فعال حمایت می کند.

فرماندار آستارا گفت: این شهرستان از نظر تعداد سمن ها جزو شهرستان های پیشرو استان گیلان است و از فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه جوانان در قالب سمن ها استقبال می کنیم.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !