امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۳:۱۰:۴۳ - یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیمارستان ولی‌عصر (عج) رودبار به سی‌تی‌اسکن مجهز شد
گیلنا – بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) رودبار بعد از سال ها چشم انتظاری، مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن شد. به گزارش گیلنا از رودبار شهرستان رودبار دارای سه بیمارستان در شهرهای منجیل، رودبار و رستم آباد بوده و چندین مرکز درمانی است. خدمات رسانی ۳۹ هزار مسافر در بیمارستان رودبار فرماندار رودبار در مراسم تجهیز دستگاه […]

گیلنا – بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) رودبار بعد از سال ها چشم انتظاری، مجهز به دستگاه سی‌تی‌اسکن شد.

تجهیز بیمارستان ولی‌عصر (عج) رودبار به سی‌تی‌اسکن

به گزارش گیلنا از رودبار شهرستان رودبار دارای سه بیمارستان در شهرهای منجیل، رودبار و رستم آباد بوده و چندین مرکز درمانی است.

خدمات رسانی ۳۹ هزار مسافر در بیمارستان رودبار

فرماندار رودبار در مراسم تجهیز دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان ولی‌عصر (عج) با بیان اینکه ناملایمات داخلی و خارجی علیه نظام اسلامی نابخردانه است، اظهار کرد: خدمات دولت و نظام در شرایط سخت تحریم های ظالمانه اقتصادی در شهرستان رودبار کم نظیر و ارزشمند است.

محمدصالح ضیایی تجهیز بیمارستان رودبار به دستگاه سی‌تی‌اسکن را کاری ارزشمند برشمرد و بیان کرد: برای تجهیز بیمارستان ولی‌عصر رودبار به دستگاه سی‌تی‌اسکن بالغ بر هشت میلیارد تومان از اعتبارات ملی هزینه شده است.

موقعیت قرارگیری بیمارستان رودبار در مسیر ترانزیتی رشت به قزوین سبب شده تا این بیمارستان به ۳۹ هزار مسافر خدمات رسانی کند و جز بیمارستان‌های در تراز ملی مطرح باشد.

فرماندار رودبار به اقدامات دولت در جوزه سلامت و درمان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در حوزه بهداشت و درمان و سایر حوزه ها در شهرستان رودبار اقدام موثری انجام داده است که نباید از نگاه منتقدان پنهان بماند.

ضیایی از نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان کمتر از ۴۰ روز خبر داد و افزود: کارهای مقدماتی نصب و راه‌اندازی دستگاه انجام شده و انتظار می رود در کمتر از ۴۰ نصب و راه‌اندازی شده و به مردم خدمات دهی ارائه دهد.

 تجهیز بیمارستان رودبار به سی‌تی‌اسکن مسئله سیاسی نیست

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره مضایق مالی بیمارستان‌ها و مراکز مالی اظهار کرد: مشکلات مالی در همه حوزه ها محسوس است و مختص به بهداشت و درمان نیست اما این حوزه در شهرستان رودبار کمی ملموس تر است.

منوچهر جمالی با بیان اینکه تجهیز بیمارستان رودبار به سی‌تی‌اسکن مسئله سیاسی نیست و نگاه سیاسی پشت آن وجود ندارد، گفت: این اتفاق ارزشمند در حوزه بهداشت و درمان رودبار هیچ ارتباطی با اسفند و انتخابات ندارد و مطالبه به‌حق مردم شهرستان رودبار بوده که تحقق پیداکرده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حوزه سلامت در رودبار افزود: در شرایط سخت اقتصادی و تحریمی، فراهم کردن امکانات و تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌ها کار ساده‌ای نیست.

جمالی با انتقاد از محدودیت اعتباری در رودبار گفت: از ۲۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته در سال جاری برای رودبار فقط ۴۰ درصد تخصیص پیداکرده که برای چنین شهرستان عریض و طویلی بسیار اندک است.

بیمارستان‌های اثرگذار استان گیلان هستند

رئیس بیمارستان ولی‌عصر (عج) رودبار نیز معتقد است که تجهیز دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان رودبار انقلابی در حوزه درمان این شهرستان ایجاد خواهد کرد.

محمدعلی خصوصی با اشاره به قرارگیری بیمارستان رودبار در شاهراه اصلی رشت به قزوین گفت: بیمارستان رودبار از بیمارستان‌های اثرگذار استان گیلان هستند و خدمات ارزشمندی به مسافرین و مجاورین ارائه می‌دهد.

به گفته وی با نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان رودبار تحولی شگرف در حوزه بهداشت و درمان گیلان رخ خواهد داد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !