امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۳۰:۰۶ - یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عدم پیروی از منویات رهبری عامل انحراف است
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: عدم پیروی از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان عامل انحراف است. به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه در رشت […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: عدم پیروی از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان عامل انحراف است.

عدم پیروی از منویات رهبری عامل انحراف است

به گزارش گیلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور در جمع هادیان سیاسی و روشنگرانه فرهنگی سپاه در رشت اظهار کرد: در زمان فتنه، عیار انقلابی بودن یا غیرانقلابی بودن افراد مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه ملت ایران در فتنه اخیر نشان دادند که باوجود مشکلات موجود در کشور، پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است، افزود: راهکار عبور از فتنه‌ها را باید در کلام علما جستجو کرد تا در گرداب فتنه فرو نرویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان ولایت‌مداری را اصلی‌ترین راهکار سربلندی در فتنه‌ها دانست و تصریح کرد: شخص مقام معظم رهبری را می‌توان بهترین الگوی ولایتمداری و تبعیت از ولایت دانست و برای درک این مطلب کافی است تا وقایع دوران ریاست جمهوری ایشان و شیوه مواجه ایشان با منویات امام خمینی (ره) را مرور کنیم.

عبدالله‌پور با تأکید بر لزوم درک منظومه فکری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری گفت: امروز باید این مطلب را باور کنیم که اگر جمهوری اسلامی نبود، نظام سلطه بارها ملت ایران را مورد تهاجم قرار می‌داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان عدم پیروی از منویات مقام معظم رهبری و عدم شناخت منظومه فکری ایشان را عامل انحراف دانست و افزود: امروز دشمن در تلاش است تا با استفاده از جنگ روانی زندگی ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و آن‌ها را از نظر فکری و ذهنی درگیر کند.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در میادین دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: این نکته را همگان باید بدانند تا زمانی که سپاه و بسیج حضور دارد هیچ‌کدام از فتنه‌های دشمنان علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی نتیجه نمی‌دهد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !