امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۲۱:۲۹ - سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارسال محموله تجهیزات ساخت مسکن به مناطق سیل‌زده گرگان
گیلنا – یک محموله کمک‌های مردمی و بسیجیان گیلان به‌منظور ساخت تجهیزات مسکن به مناطق سیل‌زده گمیشان استان گرگان ارسال شد. به گزارش گیلنا از رشت،، یک محموله تجهیزات لازم جهت ساخت منزل برای سیل‌زدگان پیش از ظهر امروز‌ از رشت و با همکاری سپاه قدس گیلان، سازمان بسیج کارگری گیلان، حوزه بسیج کارگری شهرستان […]

گیلنا – یک محموله کمک‌های مردمی و بسیجیان گیلان به‌منظور ساخت تجهیزات مسکن به مناطق سیل‌زده گمیشان استان گرگان ارسال شد.

ارسال محموله تجهیزات ساخت مسکن به مناطق سیل‌زده گرگان

به گزارش گیلنا از رشت،، یک محموله تجهیزات لازم جهت ساخت منزل برای سیل‌زدگان پیش از ظهر امروز‌ از رشت و با همکاری سپاه قدس گیلان، سازمان بسیج کارگری گیلان، حوزه بسیج کارگری شهرستان رشت و پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر مجتمع دخانیات گیلان به مناطق سیل‌زده روستای گمیشان استان گلستان فرستاده شد.

این محموله شامل کاشی، سرامیک و لوازم سرویس بهداشتی و سایر تجهیزات موردنیاز است و برای تسریع درروند ساخت‌وساز منازل سیل‌زدگان در استان گلستان فرستاده می‌شود.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت اعلام کرد که اولین کامیون ارسالی کارکنان مجتمع دخانیات گیلان که شامل البسه و وسایل گرمایشی بود، حدود چهار ماه گذشته با همکاری هلال‌احمر استان گیلان تحویل مناطق سیل‌زده استان گلستان ارسال‌شده بود.

سرهنگ احمد ابراهیمی همچنین از ارسال ۱۲۰ مترمکعب سرامیک، ۱۲۰ مترمکعب کاشی، شیرآلات و تعلقات آن برای تکمیل چهار واحد ۶۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان خبر داد.

وی با اشاره به همکاری دخانیات گیلان و بسیج کارگری استان برای ارسال محموله کمک به مناطق سیل‌زده گفت: در راستای ساخت منازل مسکونی در نقاط سیل‌زده گلستان امروز وسایل منزل اعم از کاشی و سرامیک و شیرآلات به ارزش ۲۵ میلیون تومان به روستایی گمیشان ارسال می‌شود.

به گفته مسؤول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، استان گیلان در تعمیر و ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی مناطق سیل‌زده گلستان مشارکت داشته که تا پایان سال نیز ۱۰۰ واحد مسکونی دیگر را از پایه ساخته و تا پایان سال تحویل مناطق سیل‌زده گمیشان می‌دهد./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !