امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۱:۳۶ - سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتخاب نادرست کشور را دچار چالش می‌کند
گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات مردم باید مشارکت بالا و انتخاب درست داشته باشند، گفت: انتخاب بد در انتخابات، کشور را دچار مشکل و چالش می‌کند و مردم باید در انتخاب نمایندگان خود دقت بالایی داشته باشند. به گزارش گیلنا،، سردار محمد عبدالله پور در جلسه مجمع هم‌اندیشی […]

گیلنا – فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در انتخابات مردم باید مشارکت بالا و انتخاب درست داشته باشند، گفت: انتخاب بد در انتخابات، کشور را دچار مشکل و چالش می‌کند و مردم باید در انتخاب نمایندگان خود دقت بالایی داشته باشند.

انتخاب نادرست کشور را دچار چالش می‌کند

به گزارش گیلنا،، سردار محمد عبدالله پور در جلسه مجمع هم‌اندیشی اساتید و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری مظهر ولایتمداری است، اظهار کرد: دشمنان خودشان اعتقاددارند که کوچک‌ترین تحرک نظامی‌شان تاوان بدی برایشان دارد.

وی با اشاره به اینکه همه می‌دانند که دشمن جرئت اقدامات نظامی علیه جمهوری اسلامی را ندارد، بیان کرد: دشمن تنها سایه جنگ را دارد و در تلاش است تا با فشار اقتصادی و جنگ روانی انقلاب را از درون دچار مشکل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمن با برنامه‌ریزی درصدد اختلال در وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران است.

عبدالله پور با بیان اینکه مردم به‌خوبی حیله و مکر دشمنان را شناختند، افزود: مردم با بصیرت ما در فتنه اخیر خیلی زود صفشان را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه تراز ایمان بسیج و سپاه محصول نیروهای عقیدتی و سیاسی است، بیان کرد: ایمان بچه‌های سپاه و بسیج در سطح تراز دفع فتنه است زیرا فتنه باید باقدرت و قاطعیت خاموش شود و اگر طول بکشد نظام را از بین می‌برد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان اینکه سپاه باید با توانایی، تمام اجزای نظام این انقلاب را حفظ کند، گفت: سپاه تمام اقدامات خود را برای اصل نظام انجام می‌دهد و برای این دولت و آن دولت نیست.

عبدالله پور با اشاره به اینکه در انتخابات مردم باید مشارکت بالا و انتخاب درست داشته باشند، تصریح کرد: انتخاب بد در انتخابات، کشور را دچار مشکل و چالش می‌کند و مردم باید در انتخاب نمایندگان خود دقت بالایی داشته باشند. فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !