امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۰:۱۵:۰۱ - جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حساسیت ویژه در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب
گیلنا – امام‌جمعه موقت رودبار با تأکید بر حساسیت ویژه در انتخاب افراد اصلح در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب گفت: نباید فریب وعده‌های دروغین افراد را خورد و باید نسبت به وعده‌های افراد تأمل کرد به گزارش گیلنا از رودبارحجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رهبرشاد در آئین خطبه‌های  نماز جمعه این هفته رودبار در مصلا این شهر […]

گیلنا – امام‌جمعه موقت رودبار با تأکید بر حساسیت ویژه در انتخاب افراد اصلح در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب گفت: نباید فریب وعده‌های دروغین افراد را خورد و باید نسبت به وعده‌های افراد تأمل کرد

حساسیت ویژه در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب

به گزارش گیلنا از رودبارحجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید رهبرشاد در آئین خطبه‌های  نماز جمعه این هفته رودبار در مصلا این شهر اظهار کرد: ارزش‌گذاری در منظر افراد، متفاوت  است و عده‌ای قدرت، ثروت و جایگاه را ارزشمند تلقی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارزش افراد به ثروت، قدرت، مقام و منصب وی نیست، گفت: ملاک اصلی ارزش هر انسان به تقواپیشگی است و راه رستگاری از مسیر تقوای  الهی می‌گذرد.

امام‌جمعه موقت رودبار با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای مجلس  یازدهم در شهرستان افزود: همه باید افراد را با معیار تقوا انتخاب کنند و نباید در انتخابات قومیت‌ها، حزب گرایی و جناح‌بازی و منافع شخصی را ورود ندهیم.

رهبرشاد با تأکید بر حساسیت ویژه در انتخاب افراد اصلح در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب تصریح کرد: نباید فریب وعده‌های دروغین افراد را خورد و باید نسبت به وعده‌های افراد تأمل کرد و دید که عده‌ها قابلیت اجرایی دارید یا نه صرفاً در حد حرف و وعده است؟!

وی با اشاره به هفته راهداری و حمل‌ونقل  جاده‌ای بیان کرد: ۹۸ درصد حمل‌ونقل‌ها از طریق راه صورت می‌گیرد و این نکته بسیار حائز اهمیت است و باید موردتوجه قرار گیرد.

امام‌جمعه موقت رودبار با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان  رودبار، نسبت به فرسودگی تجهیزات و دستگاه‌های راهداری و  حمل‌ونقل  جاده‌ای این شهرستان انتقاد کرد.

رهبرشاد با بیان اینکه اداره راهداری شهرستان رودبار با کم‌ترین امکانات و همچنین تجهیزات فرسوده، خدمات ارزشمندی را برای مردم شهرستان ارائه می‌دهند که جای تقدیر دارد، گفت: از مسؤولین  استانی انتظار می‌رود چاره‌ای برای تأمین و تجهیز اداره راهداری رودبار بیاندیشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !