امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۱۹:۳۰ - جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان:
عزم جدی در آشتی مراکز علمی با صنایع/ ۳۰ درصد تولیدات گیلان دانش بنیان هستند
  رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان معتقد است؛ بهره مندی از ظرفیت دانش در حوزه صنعت و استفاده از ایده های نخبگان، مبتکرین و مخترعین، موجب شکوفایی صنعت و تولید می شود. فرهاد دلق پوش در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رشت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان، […]

 

رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان معتقد است؛ بهره مندی از ظرفیت دانش در حوزه صنعت و استفاده از ایده های نخبگان، مبتکرین و مخترعین، موجب شکوفایی صنعت و تولید می شود.

فرهاد دلق پوش در گفتگو با خبرنگار گیلنا در رشت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار گیلان، اظهار کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصتی است تا داشته ها و توانمندی هایمان را به معرض نمایش قرار دهیم و از سوی دیگر موجب کسب تجربه، تبادل اندیشه و نوآوری می شود.
به گفته وی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری بستری برای تبدیل فرصت داشته ها و توانمندی هاست.
رئیس صنعت، معئن و تجارت گیلان،تولیدات صنعتی دانش بنیان را تولیداتی ماندگار و اثربخش برشمرد و بیان کرد: بهره مندی از ظرفیت دانش در حوزه صنعت و استفاده از ایده های نخبگان، مبتکرین و مخترعین، موجب شکوفایی صنعت و تولید می شود.
دلق پوش با تاکید بر کاربردی کردن آموزه های علمی بویژه در بخش صنعت، گفت: برای تحقق کاربردی کردن آموزه های علمی نیاز است دانشگاه ها، مراکز علمی و فنی و حرفه ای، نیازهای صنعت، تولید و کشاورزی کشور را هدف قرار دهند.
وی با اشاره به رشد چشم گیر حمایت دولت از تولیدات دانش بنیان، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی از زیر چتر حمایت از تولیدات دانش بنیان می گذرد.
رئیس صمت گیلان با اشاره به حضور قدرتمند دستاوردها پژوهشی صنایع استان در این نمایشگاه، تصریح کرد: هر ایده و برنامه ای اگر به تولید برسد به صمت ارتباط پیدا می کند و لذا صنعت، معدن و تجارت در حوزه نتیجه بخش بودن پژوهش و ایده پردازی نقش موثری ایفا می کند.
دلق پوش ازدانش بنیان بودن ۳۰ درصد از صنایع گیلان خبر داد و بیان کرد: حرکت صمت گیلان به سمت تولیدات دانش بنیان و پژوهش محور بوده و تلاش می کنیم از ظرفیت های استان در این حوزه استفاده کامل ببریم.
به گفته وی، برای تحقق صنعت دانش بنیان می بایست مراکز علمی را با مراکز تولیدی و صنایع آشتی دهیم و در این راستا نیزتمام عزممان را جزم کردیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !