امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
۹:۵۴:۲۸ - دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس صمت گیلان در بازدید از گروه صنعتی و سلولزی آیین کارتن:
گیلان قطب صنعت سلولزی/ تولید کارتن هفت لایه برای نخستین بار در کشور
به گزارش گیلنا، جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلانی با محوریت روابط عمومی صمت گیلان و به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از گروه صنعتی و سلولزی آیین کارتن گیلان در شهرک صنعتی رشت بازدید کردند.         رئیس صمت گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: […]

به گزارش گیلنا، جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران گیلانی با محوریت روابط عمومی صمت گیلان و به همراه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان از گروه صنعتی و سلولزی آیین کارتن گیلان در شهرک صنعتی رشت بازدید کردند.

 

 

 

 

رئیس صمت گیلان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: گیلان در بخش صنایع سلولزی از قطب های مهم کشور محسوب می شود که اشتغالزایی بالایی نیز به همراه دارد.
فرهاد دلق پوش با بیان اینکه بازدید خبرنگاران از واحدهای صنعتی موجب انعکاس درست خبر در خصوص وضعیت بخش صنعت استان می شود، گفت: رسانه ها در تحرک امید واحدهای تولیدی نقش موثری دارند و می توانند بزوان قدرتمندی برای تولید باشند.
وی با اشاره به فعالیت های رو به جلوی صنعت گیلان افزود:علیرغم فشارهای تحریم، خوشبختانه بخش تولید و صنعت استان رو به جلو است.
رئیس صمت گیلان با تاکید بر شناسایی و ظرفیت شناسی در حوزه صنعت استان، بیان کرد: یکی از مهمترین سرمایه های بخش صنعت استان سرمایه های انسانی به خصوص صاحبان واحدهای تولیدی هستند که در این شرایط خاص اشتغال زایی می کنند و به تولید خود رونق می بخشند.
دلق پوش با بیان اینکه ایجاد اشتغال بالاترین عبادت و کارآفرینان قابل تکریم هستند گفت: همین دلیل نباید از هیچ حمایت و کمکی نسبت به تولیدکنندکان که موتور محرکه اقتصاد کشور هستند، دریغ کنیم.

 


وی با اشاره به بازدید خبرنگاران استان از صنایع سلولزی رشت تصریح کرد: این صنایع توانسته اند چرخه مهمی از جمله بازیافت و تامین نیاز بخش های کشور را به خوبی مدیریت کنند.
رئیس صمت گیلان با بیان اینکه گیلان قطب صنعت سلولزی کشور است، اظهار کرد: برای اولین بار در کشور، کارتن هفت لایه در این واحد شهر صنعتی رشت تولید می شود.
دلق پوش با بیان اینکه این واحدها علاوه بر تامین نیازهای داخل، به تولید کالاهای صادراتی نیز می پردازند، گفت: فعالیت چنین صنایعی در گیلان نشان از توانمندی گیلان در این بخش از صنعت است.
وی با تاکید بر حمایت از بخش تولید و صنایع استان افزود: تلاش ما این است این بخش از صنعت استان مورد حمایت موثر قرار بگیرد و برای تحقق این امر نیازمند هم افزایی برای ظرفیت افزایی هستیم تا سرنوشت خوبی را هدفگذاری کنیم.
رئیس صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت روستاییان در حوزه صنعت سلولزی بیان کرد: برای تامین مواد اولیه صنایع سلولزی که چوب است برنامه ریزی کرده ایم تا روستاییان در زمین های بلااستفاده به زراعت چوب بپردازند با اجرای این امر، صنعت سلولزی در بخش کشاورزی می تواند تحول خوبی ایجاد کند.
دلق پوش با اشاره به توسعه کشت صنعتی چوب در گیلان، گفت: به زودی تولید محصولات صنایع سلولزی به پنج میلیون مترمکعب می رسد و برای تسهیل در انجام این امور لازم است همه دستگاهها مربوطه همکاری داشته باشند.
وی، تلاش در جهت تسهیل تولید و رونق محصولات سلولزی را از سیاست های سازمان صمت استان برشمرد و افزود: امیداریم با استقبال مدیران دستگاه های اجرایی شاهد پویایی روز افزون در صنایع سلولزی باشیم.
رئیس صمت گیلان با اشاره به ظرفیت های استان در بخش های مختللف تولید گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های مناسبی که در گیلان وجود دارد، می توانیم در تولید برخی از محصولات صنعتی به اندازه بسیاری از کشورهای صنعتی رو به جلو گام برداریم.
دلق پوش با تاکید بر اینکه خواست صاحبان صنعتی توجه و حمایت از تولید است، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۳۵۷ واحد صنعتی احیا شدند و از نظر تعداد واحدهای پرداخت تسهیلات رتبه هفتم کشور از آن استان ما است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در گیلان بحران صنعتی نداریم و در حال حرکت رو به جلو و توسعه تولید و اشتغال هستیم افزود: در حال حاضر رصد می کنیم تا واحدهایی که دچار مشکل شده اند هر چه سریعتر رفع موانع صورت گیرد.
رئیس صمت گیلان با بیان اینکه گیلان در بخش سرمایه گذاری صنعتی رتبه خوبی دارد گفت: خوشبختانه سرمایه گذاران قوی با اشتغال بالا متقاضی فعالیت در استان هستند و با جذب آنها خواهیم توانست به اشتغال استان کمک شایانی کنیم

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !