امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱:۴۶:۲۴ - سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از مجموعه افق کوروش
  به گزارش گیلنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستان رشت، با حضور در دفتر مرکزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، از نزدیک در جریان کار این مجموعه بزرگ فروشگاهی قرار گرفت. عباس علیزاده در بازدید از مجموعه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، ضمن قدردانی […]

 

به گزارش گیلنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه جمعی از مدیران استانی و شهرستان رشت، با حضور در دفتر مرکزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، از نزدیک در جریان کار این مجموعه بزرگ فروشگاهی قرار گرفت.

عباس علیزاده در بازدید از مجموعه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه دست اندرکاران این مجموعه، لزوم دقت در عرضه مایحتاج عمومی مردم درچنین شرایط سخت اقتصادی مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: فروشگاه های زنجیره ای از مهمترین عوامل تامین و توزیع اقلام مورد نیاز مردم هستند ونقش تعیین کننده ای در کنترل و ثبات قیمت در بازار دارند.
به گفته وی، عرضه بسته های حمایتی به مردم با استفاده از شبکه های توزیع مستقیم نتیجه مطلوب خواهد داشت.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اقدامات ارزشمند فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در راستای خدمات رسانی به همشهریان گفت: حضور افراد کارآفرین که در این شرایط سخت در پی ایجاد اشتغال هستند نعمتی گران بها بوده که با توجه به سود مجموعه خود در پی گسترش اشتغال و تامین مایحتاج مردم نیز هستند واین کار بسیار ارزشمند است.
علیزاده در ادامه با تاکید بر دقت در رعایت قوانین کار و ایمنی و حفاظت در محل کار بیان کرد: همکاران ما نیز در این اداره کل با بازرسی های ادواری به منظور پیشگیری از حوادث و مشکلات برای واحدهای تولیدی و خدماتی گام برداشته و در این زمینه مساعدت لازم را انجام می دهند.
وی با تاکید بر حفظ حقوق کارگر و کارفرما و رعایت اعتدال در رفتار حقوقی بین این دو قشر افزود: مدیرکل در پایان تصریح نمود: تمام تلاش مجموعه ما بر این است تا با تشکیل شوراهای اسلامی کار نگاه مجموعه های کارگری به روز شود و علاوه بر منافع کارگران که امری مهم می باشد، به فکر منافع کارفرمایان هم باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر پوست اندازی شوراهای کار و حضور پررنگ تر جوانان در این عرصه، گفت: اگر نسل جدید کارگران تحصیل کرده وارد فضای شوراهای کار شوند، می توانند ضمن برقراری عدالت میان کارگر و کارفرما به افزایش بهره وری نیز کمک شایان کنند.

مدیر مجموعه فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در استان گیلان ضمن تشریح تاریخچه و شرایط فعلی این مجموعه اظهار کرد: افق کوروش از شرکت ها و فروشگاه های زنجیره ای تحت پوشش گروه صنعتی گلرنگ بوده که بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور در حال حاضر به شمار می رود.
رضا بخشی زاده، ایجاد اشتغال و تربیت نیروی کار آموزش دیده با بهره وری بالا را یکی از اهداف مهم افق کوروش برشمرد و بیان کرد: افق کوروش بیش از ۸۰ شعبه در گیلان و اردبیل دارد که ۴۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.
وی توجه به قوانین کار و رضایت نیروی کار را از اولویت های این افق کوروش دانست و بیان کرد: گروه صنعتی گلرنگ‌ به عنوان تولید کننده جهت حذف واسطه ها در توزیع محصولات خود به تاسیس این مجموعه فروشگاهی زنجیره ای اقدام نموده که عواید حاصل از این صرفه جویی در هزینه های توزیع را به صورت تخفیف در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !