امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۴۷:۳۳ - دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بودجه سلامت ۹۹ انقباضی‌تر از سال ۹۸ است
گیلنا / نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از انقباضی‌تر شدن بودجه حوزه سلامت نسبت به سال جاری در پی حذف نفت از منابع عمومی خبر داد. محمدحسین قربانی  با اشاره به ‌پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور وبرشی از آن در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ کشور با توجه به […]

گیلنا / نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از انقباضی‌تر شدن بودجه حوزه سلامت نسبت به سال جاری در پی حذف نفت از منابع عمومی خبر داد.بودجه سلامت ۹۹ انقباضی‌تر از سال 98 است

محمدحسین قربانی  با اشاره به ‌پیش‌نویس بودجه سال آینده کشور وبرشی از آن در حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: بودجه سال ۹۹ کشور با توجه به شرایط تحریمی و تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم وابستگی به نفت، نسبت به سال‌های گذشته انقباضی است.

وی با اشاره به حذف نفت از منابع درآمد عمومی کشور در سال آینده افزود: پیش‌نویس بودجه سال ۹۹ با حذف نفت از چرخه بودجه نگاشته شده و تلاش نمایندگان نیز بر این است که اثرگذاری درآمدی کشور را به نفت کاهش دهیم.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکیه دولت به اخذ مالیات در جبران بودجه به‌جای نفت گفت: بر اساس پیش‌نویس بودجه، درآمد حاصله از فروش نفت مستقیماً به پروژه‌های عمرانی تزریق می‌شود.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها در بودجه برای سلامت دیده‌شده که از منابع عمومی است، خاطرنشان کرد: وقتی منابع عمومی درآمدی در پی حذف نفت در حوزه بهداشت و درمان نیز قطع شود، یقیناً این حوزه در سال آینده با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

قربانی با بیان اینکه در حال حاضر نمادی از کمبود منابع بودجه‌ای را در سطح برخی از دستگاه‌ها ازجمله دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شاهد هستیم که مطالبات، کارانه و سایر دریافتی‌های کارکنان معوق شده است، تصریح کرد: در سال ۹۹ با شرایط سخت‌تر از سال جاری در بودجه روبرو هستیم اما می‌توان با هدفمند هزینه کردن، قانع کردن مردم و توجیه منطقی عملکردها در حوزه بهداشت و درمان تا حدودی مؤثر واقع شد./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !