امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰:۲۹:۱۵ - دوشنبه ۲۰ آبا ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آغاز احداث ۵۰ واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی گیلان
گیلنا – مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز کار ساخت ۵۰ واحد مسکونی در گیلان با همکاری بسیج سازندگی برای افراد تحت پوشش سازمان خبر داد. به گزارش گیلنا حسین نحوی نژاد  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار نفر از خانوارهای دارای معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند، اظهار […]

گیلنا – مدیرکل بهزیستی گیلان از آغاز کار ساخت ۵۰ واحد مسکونی در گیلان با همکاری بسیج سازندگی برای افراد تحت پوشش سازمان خبر داد.

آغاز احداث 50 واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش بهزیستی گیلان

به گزارش گیلنا حسین نحوی نژاد  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار نفر از خانوارهای دارای معلول و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی گیلان هستند، اظهار کرد: مسکن اصلی‌ترین نیاز محرومین است که در این راستا سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مستضعفین و بنیاد مسکن و خیرین تلاش می‌کند تا پناهی را برای محرومین آماده کند.

وی با بیان اینکه طبق برآوردهای انجام‌شده حدود ۶ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی نیاز به مسکن دارند، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۵۰ واحد مسکونی به افراد نیازمند تحت پوشش تحویل داده شد و حدود ۷۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز در حال آماده‌سازی است که بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تعداد دیگری از ۷۰۰ واحد در دست‌ساخت را تا پایان سال‌تحویل دهیم، تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه امضاشده سازمان با بسیج سازندگی مقرر شد تا پنج هزار واحد مسکونی در کل کشور برای محرومین احداث شود که سهم استان گیلان از این تعداد ۵۰ واحد مسکونی است.

نحوی نژاد با بیان اینکه امروز کار ساخت ۵۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی امروز به‌صورت نمادین در اطاقور لنگرود آغاز شد، افزود: با توجه به توانمندی‌های بسیج سازندگی امید است که سرعت ساخت این واحدهای مسکونی بیشتر از پروژه‌های دیگر باشد تا زودتر به دست محرومین داده شود.

وی با اشاره به اینکه سهم لنگرود از ۵۰ واحد مسکونی که با مشارکت بسیج سازندگی ساخته می‌شود چهار واحد است، گفت: در حال حاضر ۱۲۰ واحد مسکونی دیگر توسط سازمان بهزیستی در این شهرستان در حال احداث است که تا یک ماه آینده ۲۰ واحد در قالب پروژه مهر دیگر تحویل نیازمندان می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !