امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۵۷:۳۷ - دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتشار ۳۸۰۰ فرآورده خبری اربعین در رسانه‌های گیلان
گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از تولید و انتشار حدود سه‌هزار و ۸۰۰ فرآورده خبری اربعین در رسانه‌های این استان خبر داد. به گزارش گیلنا، مهدی پارسا در مراسم استقبال از تیم‌های خبری استان گیلان که به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) اعزام‌شده بودند، اظهار کرد: ۱۴ تیم خبری گیلان با انتشار […]

گیلنا – رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان از تولید و انتشار حدود سه‌هزار و ۸۰۰ فرآورده خبری اربعین در رسانه‌های این استان خبر داد.انتشار ۳۸۰۰ فرآورده خبری اربعین در رسانه‌های گیلان

به گزارش گیلنا، مهدی پارسا در مراسم استقبال از تیم‌های خبری استان گیلان که به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) اعزام‌شده بودند، اظهار کرد: ۱۴ تیم خبری گیلان با انتشار سه‌هزار و ۷۹۳ خبر، گزارش، عکس، یادداشت، گفت‌وگو و صوت و تصویر به کشور بازگشتند.

وی با اشاره به ابتکارات تیم‌های خبری در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) افزود: راه‌اندازی رادیو اربعین، تولید بیش از ۱۵۸ گزارش‌ویدئویی و تصویری، پوشش مستمر اخبار مرزهای خروجی به عراق و موکب‌های گیلان ازجمله اقدامات مهم تیم‌های خبری گیلان بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه ۶۱ خبرنگار اعزامی این استان به شهرهای مقدس نجف و کربلا به کشور بازگشتند، گفت: تیم خبری مستقر در شهرهای مقدس سامرا و کاظمین نیز به کشور بازگشتند.

پارسا با تقدیر از عملکرد درخشان رسانه‌های گیلان در پوشش فراگیر اخبار اربعین ۹۸ بیان کرد: بیش از نیمی از خبرنگاران اعزامی را بانوان تشکیل دادند که زینب‌وار به انتقال پیام ماندگار نهضت حسینی (ع) پرداختند.

وی با تقدیر از فعالان فضای مجازی گیلان نیز تصریح کرد: ۸۳ کانال خبری گیلان در انتشار اخبار و رویدادهای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) همکاری داشتند و شاهد حضور ۱۱ نفر از فعالان فضای مجازی استان در کاروان خبری اربعین بودیم.

پارسا با بیان اینکه موکب رسانه‌ای شهید سید اسماعیل سیرت نیا در نجف اشرف مستقرشده بود، گفت: موکب رسانه‌ای شهید مدافع حرم حامد کوچک زاده نیز در کربلا مستقر و  موکب رسانه‌ای سیار نیز در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از عمود ۱۱۰۰ تا ۱۴۰۰ مستقرشده بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !