امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۴۶:۲۴ - دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دنیس رودبار برنده جایزه ایتالیا شد
گیلنا- جایِزه بِهترین مُستند جَشنواره «اورا ویو ایتالیا» به فیلم‌ساز رودباری رسید. به گزارش گیلنا جواد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: مستند «دنیس» به کارگردانی مصطفی مهربان، در سومین حضور جهانی‌اش، برنده جایزه بهترین مستند (خارجی) جشنواره بین‌المللی فیلم Aura View ایتالیا شد. وی با اشاره به محتوای موضوعی فیلم […]

گیلنا- جایِزه بِهترین مُستند جَشنواره «اورا ویو ایتالیا» به فیلم‌ساز رودباری رسید.

دنیس رودبار برنده جایزه ایتالیا شد

به گزارش گیلنا جواد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: مستند «دنیس» به کارگردانی مصطفی مهربان، در سومین حضور جهانی‌اش، برنده جایزه بهترین مستند (خارجی) جشنواره بین‌المللی فیلم Aura View ایتالیا شد.

وی با اشاره به محتوای موضوعی فیلم دنیس بیان کرد: شخصیت اصلی دنیس، خودروی آتش‌نشانی است که قدمت بالایی دارد، آن‌چنان‌که اگر آتشی در شهر شروع به افروختن می‌کند، تنها، دنیس است که می‌تواند آتش را خاموش کند.

سرپرست انجمن سینما جوانان رودبار با اشاره به عوامل مستند دنیس گفت: فیلم‌برداری، پژوهش و کارگردانی این مستند کوتاه بر عهده مصطفی مهربان بوده و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان رودبار ساخته‌شده است.

به گزارش گیلنا، نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «اورا ویوی ایتالیا»، باهدف معرفی فیلم‌ها و کمک به فیلم‌سازان برای بهبود شغل آن‌ها برگزار می‌شود.

این جشنواره مستقل و سینمایی برندگان جوایز را در بخش‌های مختلف اعلام کرده است و در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۱۹ در سالِرنُوی ایتالیا، میزبان فیلم‌سازانی از سراسر جهان است که به نمایش زنده فیلم‌ها می‌پردازند و جوایز جشنواره به بهترین فیلم‌ها اعطا می‌شود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !