امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۱۷:۳۲ - یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امانت داری، سیره تمام نشدنی شهروند رودباری
گیلنا- شهروند رودباری کیف حاوی ۸۵ میلیون ریال پول نقد را به زائر اربعین حسینی برگرداند. به گزارش گیلنا به نقل از فارس، احمد باقری از کارکنان پاک دست شهرداری رودبار است که برای چندمین بار با پیدا کردن وسایل و امانات افراد، آن‌ها را به صاحبانش برگردانده است. این شهروند درستکار رودباری در گفت‌وگو […]

گیلنا- شهروند رودباری کیف حاوی ۸۵ میلیون ریال پول نقد را به زائر اربعین حسینی برگرداند.

دست رَد به نفس اماره/وقتی امام حسین (ع) هوای زائرش را دارد

به گزارش گیلنا به نقل از فارس، احمد باقری از کارکنان پاک دست شهرداری رودبار است که برای چندمین بار با پیدا کردن وسایل و امانات افراد، آن‌ها را به صاحبانش برگردانده است.

این شهروند درستکار رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار، با اشاره به جزئیات این موضوع اظهار کرد: یکی از مسافرین که بعدها مشخص شد زائر کربلای معلی و پیاده‌روی اربعین حسینی است با مراجعه به نمازخانه درون‌شهری رودبار دنبال کیف گمشده خود بود.

وی با بیان اینکه امانت‌داری یکی از مؤلفه‌های مؤمن است، افزود: با گرفتن مشخصات دقیق کیف پول پیداشده از زائر اربعین حسینی، امانت پیداشده همراه با محتویات داخل آن، تحویل این زائر داده شد.

این شهروند امانت‌دار رودباری با بیان اینکه هر فرد باید در هر مسؤولیت و جایگاهی امانت‌دار باشد، گفت: امانت‌داری ارزش و اهمیتش کمتر از تقوا نیست بلکه خود وی تقواپیشگی است.

باقری با اشاره برگرداندن کیف حاوی ۸۵ میلیون ریالی به صاحبش، بیان کرد: وقتی این امانتی را به صاحبش برگرداندم، رضایتمندی را از چشمانش خواندم و همین موضوع بنده را هم خوشحال کرد.

وی با بیان اینکه در طول این سال‌ها وجوه و اقلام زیادی پیدا کرده و به صاحبانش برگردانده، افزود: در راه خدمت‌رسانی به شهروندانم در شهرداری رودبار با خداوند معامله کردم.

به گزارش گیلنا، احمد باقری شهروند پاک دست رودباری تاکنون در اقدامی ارزشمند چندین مرحله وجوه و اقلام به جامانده نمازگزاران مسافر مانند گردنبند طلا، ۱۲ میلیون چک حامل و کیف چهار میلیون دلاری و انواع طلا را در دو سال گذشته به صاحبانش بازگردانده است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !