امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۶:۵۲:۲۷ - جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دست اخلالگران و مفاسد اقتصادی قطع شود
گیلنا – امام‌جمعه رودبار با اشاره به توقیف ۱۲ هزار شرکت صوری در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد به حاشیه امنی برای فرار از مالیات، دریافت تسهیلات کلان و ضربه زدن به تولید و صنایع داخلی شده است. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام سید حسن  سیدمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته رودبار […]


گیلنا – امام‌جمعه رودبار با اشاره به توقیف ۱۲ هزار شرکت صوری در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد به حاشیه امنی برای فرار از مالیات، دریافت تسهیلات کلان و ضربه زدن به تولید و صنایع داخلی شده است.

مناطق آزاد حاشیه امنی برای تخلف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام سید حسن  سیدمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه  این هفته رودبار در مصلی این شهر اظهار کرد: امام حسین علیه‌السلام سفینه  آرامش و نجات بشریت هستند و هرکس لایق دست‌یابی و پیوستن به این سفینه را ندارد.

وی با اشاره به اهمیت  باورپذیری وحدانیت و یگانگی خداوند افزود: یقین داشتن و باورمندی  عظمت و بزرگی  خداوند موجب تعالی و سعادت  انسان  می‌شود و از گمراهی  و ضلالت نجات پیدا  می‌کند.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به ایام گوهربار  اربعین و حضور  چندمیلیونی زوار به کربلا گفت: همایش پیاده‌روی اربعین، اجتماع بزرگ جهان اسلام است.

سیدمحمدی با اشاره به  شیطنت‌های دشمن  در کمرنگ کردن اجتماع بزرگ اربعین  گفت: دشمن در کمرنگ کردن اجتماع  بزرگ  اربعین  ناکام ماند.

وی با اشاره به  دیدار اخیر رهبر معظم  انقلاب با نخبگان جوان تصریح کرد: تأکید مقام  معظم  رهبری  بر استفاده از جوانان در لایه‌های  مختلف و امیدبخشی در جامعه  باید در اولویت مسئولین  باشد.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به  مشکلات  اقتصادی  و معیشتی مردم و لزوم توجه مسؤولان به این موضوع  بیان کرد: وقتی مردم در همه میادین در صحنه هستند مسؤولین هم باید چالش‌های اقتصادی و معیشتی مردم را برطرف کنند.

سیدمحمدی با اشاره به توقیف ۱۲ هزار شرکت صوری در مناطق آزاد گفت: مناطق آزاد به حاشیه امنی برای فرار از مالیات، دریافت تسهیلات  کلان و ضربه  زدن  به تولید و صنایع داخلی شده است.

وی با تأکید بر برخورد جدی با عوامل فساد در جامعه افزود: دست اخلالگران  و مفاسد اقتصادی قطع شود.

امام‌جمعه رودبار با تأکید بر ظرفیت‌های ارزشمند جوانان در عرصه‌های مختلف گفت: بجای بستن قراردادهای ننگین با شرکت‌های خارجی، به علم و دانش و توانمندی‌های جوانان داخلی اعتماد کنید و به این جوانان و ظرفیت عظیم علمی و نخبگان میدان دهید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !