امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۵:۳۱ - یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعزام ۱۰ پزشک داوطلب گیلانی به همایش بین‌المللی اربعین
گیلنا – مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از اعزام ۱۰ پزشک داوطلب گیلانی به همایش بین‌المللی اربعین در کنار اعزام دو تیم امداد نجات، دو آمبولانس و یک تریلی خبر داد. به گزارش گیلنا مهدی ولی پور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اولویت نخست جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی در داخل کشور است، اظهار کرد: […]

گیلنا – مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از اعزام ۱۰ پزشک داوطلب گیلانی به همایش بین‌المللی اربعین در کنار اعزام دو تیم امداد نجات، دو آمبولانس و یک تریلی خبر داد.

اعزام ۱۰ پزشک داوطلب گیلانی به همایش بین‌المللی اربعین

به گزارش گیلنا مهدی ولی پور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه اولویت نخست جمعیت هلال‌احمر امدادرسانی در داخل کشور است، اظهار کرد: پایگاه‌های امداد و نجات در داخل کشور ازجمله استان گیلان در حالت آماده‌باش هستند و آمادگی امداد و نجات احتمالی را دارند.

وی با اشاره به‌قرار گرفتن استان گیلان در همسایگی کشورهای همسایه ازجمله جمهوری آذربایجان افزود: هرساله تعداد زیادی از زائرین از کشور جمهوری آذربایجان از طریق آستارا وارد ایران می‌شوند و‌ ازاین‌رو جمعیت هلال‌احمر در گیلان به‌ویژه در شهر رشت آماده خدمات‌رسانی به زوار اربعین است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از خدمات‌رسانی این جمعیت در شهرهای عراق خبر داد و گفت: امکانات، تجهیزات و تیم‌های امداد و نجات موردنیاز برای ارائه خدمات بهتر در داخل مرزهای عراق ازجمله مسیر نجف کربلا و سایر شهرهای زیارتی در اختیار سازمان امداد و نجات جمعیت قرار می‌گیرد.

ولی پور با اشاره به تمهید مقدمات جمعیت هلال‌احمر گیلان جهت حضور در همایش بین‌المللی اربعین بیان کرد: دو تیم امدادی، دو دستگاه آمبولانس و یک تریلی جهت ارائه خدمات امدادی در کشور عراق با محوریت سازمان امداد و نجات اعزام خواهند شد.

وی از اعزام یک تیم پزشکی جهت حضور در مراکز اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: پس از اعلام آمادگی ۱۸ پزشک متخصص در بخش‌های مختلف، ۱۰ تن از آن‌ها با هماهنگی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، خدمات درمانی را به زائرین حاضر در مسیر نجف به کربلا ارائه خواهند کرد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !