امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۵۹:۵۷ - پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رشت میزبان مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی نامجو
گیلنا- رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی نامجو در رشت خبر داد. به گزارش گیلنا اصغر ابراهیمی با اشاره به پشتوانه سازی در رشته وزنه‌برداری اظهار کرد: استعدادیابی را از رده سنی نونهالان آغاز کردیم و وزنه‌برداری گیلان رفته‌رفته خود را به سطح اول کشور می‌رساند. وی با بیان اینکه علیرضا […]

گیلنا- رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی نامجو در رشت خبر داد.

رشت میزبان مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی نامجو

به گزارش گیلنا اصغر ابراهیمی با اشاره به پشتوانه سازی در رشته وزنه‌برداری اظهار کرد: استعدادیابی را از رده سنی نونهالان آغاز کردیم و وزنه‌برداری گیلان رفته‌رفته خود را به سطح اول کشور می‌رساند.

وی با بیان اینکه علیرضا سلیمانی امید اول وزنه‌برداری گیلان برای حضور در المپیک توکیو است، گفت: سپنتا حاکم‌زاده وزنه‌بردار گیلانی عضو تیم ملی جوانان از دیگر امیدهای استانمان در این رشته است، وی با تمرینات منظم و افزایش رکوردهایش، نوید روزهای خوب را به جامعه وزنه‌برداری گیلان و کشور می‌دهد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری گیلان از برگزاری مسابقات وزنه‌برداری جام بین‌المللی نامجو به میزبانی رشت خبر داد و افزود: امکان میزبانی گیلان از این رقابت‌ها را به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم نداشتیم ولی پس از ۲۸ سال با حمایت مسؤولین شهری، استانی و کشوری درصدد برگزاری باشکوه «جام نامجو» هستیم.

ابراهیمی با بیان اینکه جام نامجو در تقویم فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ثبت‌شده است، خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در حکم انتخابی مسابقات المپیک است و به همین دلیل پیش‌بینی حضور وزنه‌برداران قدر جهان را می‌کنیم، برای برگزاری مسابقات در سطح بالا از آمادگی خوبی بردار هستیم و امیدواریم وزنه‌برداران کشورمان با استفاده از امتیاز میزبانی، سهمیه المپیک را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تأمین بودجه این مسابقات در حال رایزنی هستیم، افزود: مسؤولین شهری، استانی و کشوری در تلاش برای برگزاری قدرتمند این جام هستند، هدفمان حضور برگزاری جام در سطحی بالا و حضور قدرتمند وزنه‌برداران کشورمان در آستانه بازی‌های المپیک توکیو است.

به گزارش گیلنا رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی جام فجر با نام «جام نامجو» پس از ۲۸ سال مجدداً به میزبانی رشت و در سالن در سالن یادگار امام (ره) با حضور وزنه‌برداران مطرح جهان در تاریخ دوازدهم تا شانزدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !