امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۵۵:۳۷ - چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بروز ۶ درصد تصادفات کشور در گیلان
گیلنا – رئیس پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ۶ درصد تصادفات کشور در استان گیلان رقم می‌خورد، گفت: علاوه بر انسان، خودرو و راه، نقش ما در مدیریت نیز در بروز تصادفات بسیار اثرگذار است. به گزارش گیلنا، سردار سید تیمور حسینی در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با […]

گیلنا – رئیس پلیس‌راه کشور با بیان اینکه ۶ درصد تصادفات کشور در استان گیلان رقم می‌خورد، گفت: علاوه بر انسان، خودرو و راه، نقش ما در مدیریت نیز در بروز تصادفات بسیار اثرگذار است.

بروز 6 درصد تصادفات کشور در گیلان

به گزارش گیلنا، سردار سید تیمور حسینی در کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل‌ونقل گیلان در سالن شهید انصاری استانداری با بیان اینکه گیلان چهار درصد راه‌های کشور را دارا است، اظهار کرد: ۶ درصد تصادفات کشور در استان گیلان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه ۶ درصد نقاط حادثه‌خیز کشور در گیلان وجود دارد، افزود: سرعت متوسط در گیلان ۷۳٫۸ درصد است و این فاکتور در بروز تصادفات بی‌تأثیر نیست.

رئیس پلیس‌راه کشور با اشاره به نقش مدیریت در ایجاد تصادف تصریح کرد: علاوه بر انسان، خودرو و راه، نقش ما در مدیریت نیز در بروز تصادفات بسیار اثرگذار است و تدوین سیاست‌های صحیح می‌تواند از افزایش آمارهای مربوط به آن‌ها بکاهد.

حسینی نگاه صرفاً کمی به آمارهای حوزه تصادفات را نامناسب برشمرد و بیان کرد: باید با یک نگاه تحلیلی و کیفی، برآوردهای خود را به سمت پیشگیری سوق دهیم.

وی با بیان اینکه پلیس‌راه کار مطالعاتی را در حوزه پیشگیری آغاز کرده، خاطرنشان کرد: گیلان به‌عنوان پایلوت این طرح مطالعاتی است تا پاسخ منطق را به ما بدهد و در صورت نتایج مثبت در سایر استان‌های کشور مطالعات میدانی اجرایی خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه کشور با بیان اینکه دلایل بروز تصادفات باید در پیشگیری نقش‌آفرین باشد، افزود: باید نقش انسان در کاهش بروز تصادفات و مهار بروز تصادفات بیشتر دیده شود.

حسینی با بیان اینکه در استان گیلان اقدامات فرهنگی بسیار اثرگذار است، گفت: به هر میزان که در زمینه فرهنگی در حوزه تصادفات کار شود یقیناً ارزش دارد و فایده آن ملموس خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید نگاه، اقدامات و کنترل‌های خود را در حوزه نرم‌افزاری معطوف کرد، تصریح کرد: جهان امروز، دنیای نرم‌افزارها و اپلیکشن های نرم است و بسیار امیدواریم با سیر منطقی‌ای که در گیلان وجود دارد بتوان آسیب‌های حوزه راه را کاهش داد./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !