امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۱۴:۳۸ - یکشنبه ۲۹ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اصناف و کسبه آرامش بازار را تامین می کنند/ بصیرت اصناف استان مانع همراهی با دشمن است
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: اصناف و کسبه آرامش بازار را تامین می کنند و خوشبختانه آرامش و امنیت در فضای بازار گیلان حاکم است و بصیرت کسبه و بازاریان مانع از همراهی اصناف استان با خواسته دشمنان مبنی بر تعطیلی بازار است.

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا، تیمور  پورحیدری در حاشیه بازدید میدانی از بازار رشت، اظهار کرد: منطق کسب و کار و رویکرد درآمدزایی کسبه متدین و زحمتکش گیلان پذیرای هیچ بی نظمی و آشوبی در سطح بازار نیست و به شدت از این جریانات پرهیز می کند.

وی، امنیت را لازمه رونق کسب و کار دانست و تاکید کرد: نباید فعالیت روزمره و تامین نیاز مردم تحت هر شرایطی متوقف و دچار رکود شود و این موضوعی است که کلیه بازاریان، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف خواستار آن هستند.

مدیرکل صمت گیلان با رد برخی تعطیلی اختیاری فضای کسب و کار بازاریان گیلان تصریح کرد: برخی از فعالیت‌های اقتصادی به ناچار برای جلوگیری از بروز صدمات ناشی از تخریب اموالشان توسط آشوبگران، از فعالیت روزمره خود بیمناک هستند که البته با ورود بسیج اصناف، نیروی انتظامی و مراجع قضایی آرامش لازم در بازار برقرار خواهد شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !