امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۳:۰۰:۲۵ - یکشنبه ۲۹ آبا ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وقتی پدر از آرزوهای شیرین پسر می گوید/ دوحه منتظر تکنیک های ناب جوان گیلانی
رحیم جهانبخش پدر علیرضا جهانبخش معتقد است هر خانواده ایرانی که فرزندش در تیم ملی کشورش باشد موجب سربلندی و افتخار است و ما نیز به همین خاطر خدا را از صمیم قلب خدا را شاکریم.

به گزارش پایگاه خبری گیلنا،  این روزها که تب جام جهانی فوتبال از شمال تا جنوب کشورمان را فراگرفته است و مردم فوتبال دوست ایران برای شروع مسابقات لحظه شماری می‌کنند به سراغ خانواده ستاره گیلانی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان رفتیم تا از حس و حال خانواده این بازیکن توانمند گیلانی جویا شویم.

رحیم جهانبخش پدر علیرضا جهانبخش که این روزها در هلند حضور دارد و تصمیم دارد برای دیدن بازی‌های تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی عازم قطر شود؛ او از حس و حال خود وخانواده‌اش در آستانه مسابقات جام جهانی می‌گوید.

او و همسرش از اینکه فرزندشان در تیم ملی است و قرار است بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند ابراز خوشحالی می‌کنند؛ پدر علیرضا می‌گویند: هر خانواده ایرانی که فرزندش در تیم ملی کشورش باشد موجب سربلندی و افتخار است و ما نیز به همین خاطر خدا را از صمیم قلب خدا را شاکریم.

رحیم جهانبخش در خصوص حضور در قطر و تماشای مسابقات می‌گوید: من و مادر علیرضا مثل تمام ایرانیان فوتبال دوست که به عشق کشورشان دوست دارند برای تماشای مسابقات جام جهانی به قطر بروند، در قطر حضور خواهیم داشت و جای هموطنان دیگر که امکان حضور و تماشای مسابقات از نزدیک را ندارند خالی می‌کنیم و حامی تیم ملی هستیم.

جهانبخش در ادامه ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی برای تیم ملی کشورمان می‌گوید: ما هم مثل همه مردم ایران دعا می‌کنیم تیم ملی کشورمان با پیروزی در مسابقات جام جهانی دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

رحیم جهانبخش ظرفیت تیم ملی ایران را برای صعود امیدوار کننده می‌داند و ادامه می‌دهد: با توجه به روحیه و امیدی که در دل بازیکنان تیم ملی دیدم، صعودشان در مسابقات جام جهانی بسیار دست یافتنی است.

پدر علیرضا جهانبخش از روحیه بالای فرزندش و سایر بازیکنان تیم ملی می گوید و چند شب پیش که مهدی طارمی و کریم انصاری فرد میهمان ما بودند و با روحیه بسیار بالایی از هلند عازم قطر شدند و در صحبت‌هایی که با هم داشتیم، بسیار امیدوار بودند که از گروه صعود کنند و یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز جام جهانی قطر باشند.

پدر کاپیتان تیم ملی از فرزند دیگر خود که اتفاقاً او نیز فوتبالیست توانایی است صحبت می‌کند و می‌گوید «محمدرضا جهانبخش پسر دیگرم نیز در یک تیم تهرانی به سرمربی گری مجتبی جباری بازیکن اسبق استقلال بازی می‌کند و علاقه شدیدی به فوتبال دارد و امیدوارم او نیز بتونند روزی  برای کشور افتخار آفرینی کرده و در شاد کردن دل مردم ایران سهیم باشد.»

جهانبخش معتقد است که خانواده‌ها در روحیه دادن به بازیکنان نقش مهمی دارند و نه تنها برای فرزند خودشان بلکه برای همه بازیکنان تیم ملی ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارند تا بتوانند دل تمام مردم ایران را شاد کنند و همیشه پرچم کشورمان را به اهتزاز در آورند.

رحیم جهانبخش در پایان برای همه مردم ایران آرزوی آرامش و عاقبت بخیری داشت و گفت که مردم ایران مردم بسیار صبور و دوست داشتنی اند و لایق بهترین ها هستند و امیدوارم به زودی شاهد رفع مشکلات هموطنان‌مان باشیم.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !