امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۵:۱۱ - دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهدای ۶ هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی
گیلنا- رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اهدای ۶ هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی گفت: آموزش فرهنگ ترافیک موجب شد تعداد مصدومان تصادفات موتورسواران به کمتر از ۶۰۰ نفر برسد. حسین محمد پور در حاشیه برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در سالن تختی خمام اظهارکرد: در بحث آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی […]

گیلنا- رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به اهدای ۶ هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی گفت: آموزش فرهنگ ترافیک موجب شد تعداد مصدومان تصادفات موتورسواران به کمتر از ۶۰۰ نفر برسد.

اهدای 6 هزار کلاه ایمنی به موتورسواران گیلانی

حسین محمد پور در حاشیه برنامه جامع آموزش فرهنگ ترافیک در سالن تختی خمام اظهارکرد: در بحث آموزش فرهنگ ترافیک و ایمنی موتورسوراران از مرداد سال گذشته تا امروز ۵۰ آموزش جامع برای امسال و در سال گذشته ۴۱ برنامه آموزشی توسط پلیس راه گیلان ارائه شد.

وی هدف از این برنامه‌های آموزشی را ارتقای فرهنگ ترافیک و تردد ایمن دانست و افزود: نتیجه این آموزش‌ها این است که از سال گذشته تا امروز ۹۳ نفر موتورسوار فوتی کمتر داشتیم و بیش از ۶۰۰ نفر کمتر مصدوم موتورسوار در گیلان شاهد بودیم.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به مشارکت ۲۱ هزار نفر موتورسوار در ۸۹ برنامه‌ آموزشی گفت: حدود ۶ هزار کلاه ایمنی در این برنامه‌ها به موتورسواران اهدا کردیم و ۵۴۵ روستا را توانستیم در این ۸۹ برنامه جمع کنیم و مسؤولان نیز در این برنامه‌ها در کنار ما بودند.

محمد پور با اشاره به پیش‌بینی بیش از ۹۰ برنامه ایمنی و آموزش جامع برای ارتقای فرهنگ ترافیکی برای امسال بیان کرد: تاکنون ۵۰ برنامه را اجرایی کردیم و امیدواریم سایر برنامه‌ها را نیز تا پایان سال اجرایی کنیم.

وی با تأکید بر اجرا شدن برنامه‌های آموزش ترافیک در سراسر شهرستان‌های گیلان تصریح کرد: تمام مسؤولان باید در کنار ما قرار بگیرند چرا که نتایجی که از این برنامه‌های آموزشی در گیلان گرفتیم در سایر استان‌ها نیز پیگیری شده و نتایج خوبی به دست آمده است و این برنامه‌های آموزشی به صورت پایلوت در گیلان انجام و مورد استقبال استان‌های دیگر قرار گرفته است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه در گیلان ۵۰ درصد موتورسواران از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند، افزود: غالب مرگ و میرها در تصادفات از ناحیه سر به وقوع می‌پیوندد و آموزش فرهنگی و تأکید بر استفاده از کلاه ایمنی بسیار در این حوزه حائر اهمیت است./ فارس

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !