امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۱۸:۴۱:۳۱ - دوشنبه ۲۱ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر عامل سیمان خزر:
تاکید بر رویکرد مردم محوری «خز»ر در تولید/ حفظ محیط زیست و سلامت اجتماعی در اولویت است
مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به رویکرد مردم محوری و سلامت اجتماعی این شرکت، گفت: سرآمد اقدامات جهادی شرکت سیمان خزر در راستای ادای احترام و خدمت به مردم شریف استان با اولویت استحکام محل سکونتشان، تولید و تحویل محصولات با کیفیت، بومی و سازگار با آب و هوا و محیط زیست گیلان بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گیلنا،  دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر، مهندس رشید (مدیر مالی) ، مهندس نصری ( مدیرمنابع انسانی) با حضور در اداره کل تامین اجتماعی با دکتر حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مهندس رسولی و پورملک از مدیران اداره کل در محل سازمان تامین اجتماعی استان گیلان دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار مدیر عامل شرکت سیمان خزر ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل و همکاران این مجموعه در راستای حمایت از جهش تولید، تحقق  افتخارات استانی و کشوری را مدیون زحمات، دلسوزی و نظم مدیریت و کارکنان مجموعه عظیم تأمین اجتماعی دانست و تعامل سازمان تامین اجتماعی با صنایع تولیدی را از موضوعات مهم در جهت ارتقای معیشت، امنیت شغلی، ارائه خدمات مناسب و تامین آتیه کارگران بیان کرد.

وی  افزود: با توکل بر خدا و تکیه بر توان همکاران متعهد، متخصص، جوان  و پرتلاش خانواده بزرگ سیمان خزر با سر لوحه قراردادن همدلی، جدیت،  صداقت و شفافیت در راس تمامی امور، با هدف تولید و تحویل محصولی سازگار با محیط زیست و با کیفیت منجمله سیمان جدید ۲۵ کیلویی به بازار مصرف اهتمام داشته است.

مدیرعامل سیمان خزر با اشاره به رویکرد مردم محوری و سلامت اجتماعی این شرکت، بیان کرد: سرآمد اقدامات جهادی شرکت سیمان خزر در راستای ادای احترام و خدمت به مردم شریف استان با در اولویت استحکام محل سکونتشان، تولید و تحویل محصولات با کیفیت، بومی و سازگار با آب و هوا و محیط زیست گیلان بوده است.

دکتر حسین نژاد مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان،  با قدردانی از حضور مدیر عامل و همکاران این شرکت در این دیدار، یکی از عوامل مهم موفقیت سیمان خزر در یک سال اخیر  را وجود مدیران روشنفکر و مثبت نگر در این شرکت هم گروه دانست.

در پایان این دیدار ، دو طرف  با بیان نقش غیر قابل انکار سازمان تامین اجتماعی در جهت تسهیل و رفع موانع تولید و رونق در فضای کسب و کار،  برای افزایش همکاری فی مابین اعلام آمادگی کردند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !