امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۹:۳۰:۳۱ - شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحصیل ۱۵۲ هزار دانش‌آموز استثنایی در مدارس کشور
گیلنا – رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با اشاره به تحصیل ۱۵۲ هزار دانش‌آموز استثنایی در مدارس کشور گفت: این تعداد دانش‌آموز در یک هزار و ۶۲۰ مدرسه توسط ۲۴ هزار نیروی انسانی آموزش داده می‌شوند. به گزارش گیلنا به نقل از فارس، محمد قدمی در مراسم افتتاح مدرسه استثنایی رضوان بخش کومله این شهرستان […]

گیلنا – رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور با اشاره به تحصیل ۱۵۲ هزار دانش‌آموز استثنایی در مدارس کشور گفت: این تعداد دانش‌آموز در یک هزار و ۶۲۰ مدرسه توسط ۲۴ هزار نیروی انسانی آموزش داده می‌شوند.

تحصیل 152 هزار دانش‌آموز استثنایی در مدارس کشور

به گزارش گیلنا به نقل از فارس، محمد قدمی در مراسم افتتاح مدرسه استثنایی رضوان بخش کومله این شهرستان اظهار کرد: بهترین مردم کسی است که سودمندی و خدمت به مردم برساند.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآنی که خوبی انسان زمان به خودش برمی‌گردد، افزود: هیچ عمل نیکی بالاتر از ساخت مدرسه و تربیت انسان‌ها نیست.

معاون وزیر آموزش‌وپرورش با تأکید بر لزوم ساخت ایران اسلامی، پیشرفت و توسعه آن تصریح کرد: امروز ایران در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه در فشار اقتصادی قرارگرفته ولی باید با مدیریت بهینه و تکیه‌بر توانمندی‌های داخلی مانند حوزه نظامی، باید در سایر حوزه‌ها هم به خودکفایی برسیم.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به اینکه ۱۵۲ هزار دانش‌آموز استثنایی کشور در یک هزار و ۶۲۰ مدرسه توسط ۲۴ هزار نیروی انسانی مشغول به تحصیل هستند، گفت: آموزش‌وپرورش فقط برای این دانش‌آموزان در طول سال ۹۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.

قدمی با اشاره به پدیده پنهان‌کاری جامعه برای فرزندان استثنایی بیان کرد: جامعه، بچه‌های معلول را پنهان می‌کند و ما باید با کمک خیرین و کار فرهنگی این بچه‌ها را از خانه‌ها به سطح جامعه بیاوریم.

بهمن یعقوبی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای احداث این پروژه در نظر گرفته شد، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به گیلان در سال گذشته، از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات استانی در حوزه آموزش‌وپرورش، ۱۰۶ میلیارد تومان در حوزه آموزش‌وپرورش و در نوسازی مدارس این استان اختصاص یافت.

افتتاح هم‌زمان سه پروژه آموزش و پرورش کومله

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کومله نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح هم‌زمان سه پروژه این شهر با حضور رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور اظهار کرد: نوسازی مدرسه پرشکوه با ۱۰۰ میلیون تومان، مدرسه استثنایی رضوان کومله و مدرسه ۱۲ کلاسه صیقلی‌ها ازجمله پروژه‌های افتتاح‌شده هستند.

عبدالحسین کریمی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش کومله در سال گذشته ازنظر فضای آموزشی با مشکل روبه‌رو بوده است، افزود: از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات تجهیزاتی شهرستان لنگرود، ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌ها به اداره آموزش‌وپرورش کومله اختصاص‌یافته است.

وی با اشاره به اینکه مدرسه استثنایی رضوان کومله سه کلاسه است، بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۴ مترمربع بااعتبار ۸۰۰ میلیون تومان توسط خیرین احداث‌شده که دارای یک اتاق کاردرمانی و گفتاردرمانی، نمازخانه و سالن چندمنظوره است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !