امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۰:۳۱:۵۱ - چهارشنبه ۱۶ شهر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار آستانه اشرفیه مطرح کرد:
توجه مدیریت شهری به فرهنگ ایثار و شهادت/ ساخت و نصب۱۵۰ عدد تابلو شهدا در آستانه اشرفیه
شهردار آستانه اشرفیه با اشاره به توجه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گفت:  نامگذاری یک کوچه به نام شهید هادی اکبرنژاد و یک بوستان جدیدالاحداث به نام شهید حمید تقوی بخشی از اقدامات مدیریت شهری برای ارج نهادن به مقام شهدا است.

 

 

 

 

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، علی مقصودی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برخی اقدامات مدیریت شهری آستانه اشرفیه اظهار کرد: تاکنون ۱۱۰ مورد نامگذاری خیابان های معابر اصلی و فرعی کوچه ها در آستانه اشرفیه انجام شده است.

وی با اشاره به توجه مدیریت شهری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود:  نامگذاری یک کوچه به نام شهید هادی اکبرنژاد و یک بوستان جدیدالاحداث به نام شهید حمید تقوی بخشی از اقدامات مدیریت شهری برای ارج نهادن به مقام شهدا است.

شهردار آستانه اشرفیه از ترمیم تابلوهای شهدای این شهر خبر داد و اضافه کرد: مشارکت شهرداری در یادواره شهدا، جانمایی نقاط شهر جهت دیوارنگاری شهدا  و همچنین ساخت و نصب۱۵۰ عدد تابلو شهدا در سطح شهر  از دیگر اقدامات ترویجی حوزه ایثار و شهادت به شمار می رود.

مقصودی از صدور پروانه ساخت جامع هدف مشمول ماده ۶ جامع  ایثارگری بصورت رایگان خبر داد و بیان کرد: میدانی در سطح شهر به نام میدان آزادگان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرفراز به میهن نامگذاری شد.

به گفته وی، دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در برگزاری یادواره شهدا، گلباران مزار شریف شهدا از دیگر  اقدامات مدیریت شهری آستانه اشرفیه است.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !