امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
۲:۰۷:۲۴ - پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رودبار:
وضعیت نامطلوب محور رشته رود در شان مردمان این روستا نیست
  به گزارش گیلنا فرماندار رودبار، نماینده شهرستان به اتفاق امام جمعه شهرستان رودبار، بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات شهرستان با مردم روستای رشته رود دیدار و گفتگو کردند. تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در روستاها فرماندار رودبار در جمع مردم روستای رشته رود اظهار کرد: بررسی و پیگیری مشکلات روستاها […]

 

به گزارش گیلنا فرماندار رودبار، نماینده شهرستان به اتفاق امام جمعه شهرستان رودبار، بخشدار مرکزی و جمعی از روسای ادارات شهرستان با مردم روستای رشته رود دیدار و گفتگو کردند.

تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات در روستاها
فرماندار رودبار در جمع مردم روستای رشته رود اظهار کرد: بررسی و پیگیری مشکلات روستاها دستور کار دولت در شهرستان رودبار است.
محمدصالح ضیایی با اشاره به وضعیت اسفناک جاده رشته رود گفت: وضعیت نامطلوب محور رشته رود در شان مردمان این روستا نیست و با تلاش های صورت گرفته روکش آسفالت این محور در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به وسعت و پراکندگی شهرستان رودبار اضافه کرد: نگاه ما به روستاهای شهرستان در بخش توزیع اعتبارات و امکانات عدالت محورانه است.
فرماندار رودبار با اشاره به عقب ماندگی این شهرستان در برخورداری از شاخص ها تصریح کرد: رودبار به نسبت وسعت و پراکندگی در برخورداری از شاخص ها در بخش های مختلف از سایر شهرستان های استان عقب است.
ضیایی با تاکید بر توجه ویژه به امر ورزش در روستاها گفت: تلاش می کنیم مسئله زمین ورزشی را در روستای رشته رود حل کنیم.

 

شرایط اقتصادی و اعتباری امروز کشور بدتر از شرایط جنگ است
نماینده رودبار در جمع مردم رشته رود اظهار کرد: شرایط اقتصادی و اعتباری امروز کشور بدتر از شرایط جنگ است و می طلبد با تلاش و کوشش بیشترکارها پیش برود.
منوچهر جمالی با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان بیان کرد: تلاش قوه قضائیه در برخورد با متخلفان و مفاسد ستودنی است.
وی با اشاره به برخی مشکلات ارتباطی درمنطقه سیاهرود بویژه روستای رشته رود افزود: بخشی از مشکلات ارتباطی تلفن همراه بوسیله رومینگ برطرف شده و تلاش می کنیم مابقی موانع را از سر راه برداریم.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی از روکش آسفالت محور رشته رود خبر داد و گفت: برای اجرای روکش آسفالت راه رشته رود اعتبار در نظر گرفته شده و به محض تخصیص، عملیات روکش آغاز می شود.
جمالی با اشاره به محدودیت های اعتباری در شهرستان بیان کرد: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان وسیع رودبار در نظر گرفته شده که اگر بطور کامل هم تخصیص پیدا کند نمی تواند جوابگوی مشکلات و مسائل این شهرستان شود لذا چشم به اعتبارات ملی دوختیم.
وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی در منطقه سیاهرود و روستای رشته رود افزود: تعدادی که اکنون در روستای رشته رود مشکل گازرسانی دارند به زیر ده خانوار می رسد که تلاش می کنیم برای این عزیزان هم مشکلات در گازرسانی را برطرف کنیم.
نماینده رودبار با بیان اینکه روستاییان بهترین حافظان جنگل هستند گفت: برخی سخت گیری ها نسبت به جنگل نشینان باید برداشته شود اما برخورد با متخلفین جای هیچ اغماضی نیست.

رشته رود غرق در محرومیت است
دهیار روستای رشته رود در دیدار چهره به چهره مسئولین شهرستان با مردم این روستا اظهار کرد: در سال های اخیر خدمات ارزنده ای از جمله گازرسانی در روستای رشته رود صورت گرفته است.
اصغر فرخی با بیان اینکه رشته رود غرق در محرومیت است گفت: مشکل ارتباطی، وضعیت نامطلوب راه روستا و مشکلاتی حوزه منابع طبیعی سبب شده تا خدمات ارائه شده به این روستا به چشم نیاید.
وی با اشاره به ضعیف بودن پوشش تلفن همراه افزود: با توجه اقدامات صورت گرفته در حوزه شبکه ارتباطی، متاسفانه خدمات تلفن همراه در رشته رود رضایت بخش نبوده و دچار مشکل است.
دهیار رشته رود با اشاره به استعدادهای ورزشی در این روستا گفت: رشته رود فاقد زمین ورزشی است و انتظار داریم با توجه به درخواست های مکرر اهالی نسبت به احداث زمین ورزشی، این امر در روستا محقق شود.
فرخی با تقدیر از خدمات صورت گرفته در راستای گازرسانی روستا بیان کرد: برخی از خانوارها به علت شرایط امکانی، هنوز موفق به برخورداری از گاز نشدند که انتظار داریم مسئولین ذیربط شرایط را برای برخورداری از این نعمت الهی برای این عزیزان فراهم کنند.
وی با تاکید بر اجرای روکش آسفالت محور رشته رود افزود: مردم روستا برای استفاده از محور رشته رود با مشکل روبرو هستند انتظار داریم علیرغم روکش آسففالت محور باقیمانده، نسبت به آسفالت سه کیلومتر محور رشته رود بالا اقدام شود.

به گزارش گیلنا، در این دیدارموسوی بخشدار مرکزی، قاسمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای، عزیزی رئیس آبفار، قدرتی رئیس بنیاد مسکن هر کدام به صورت کوتاه به تشریح مسائل و اقدامات انجام شده در این روستا پرداختند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !