امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۲۳:۵۵:۴۰ - چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه رودبار خبر داد:
برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی و ارزشی ویژه دفاع مقدس در رودبار
  گیلنا / فرمانده سپاه شهرستان رودبار از برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی و ارزشی ویژه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد. جاوید فلاح در گفتگو با گیلنا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه سازی، ایثار و شهامت دلیرمردانی است که با تقدیم خون و جانشان، انقلاب اسلامی […]

 

گیلنا / فرمانده سپاه شهرستان رودبار از برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی و ارزشی ویژه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
جاوید فلاح در گفتگو با گیلنا با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه سازی، ایثار و شهامت دلیرمردانی است که با تقدیم خون و جانشان، انقلاب اسلامی را بیمه کردند و ما بعنوان وارثان انقلاب وظیفه داریم که یادشان را گرامی و یادشان را با قوت و قدرت ادامه دهیم.
وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید افزود: نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس در رودبار است.

برگزاری چندین یادواره شهدا در شهرستان
فرمانده سپاه ناحیه رودبار با تاکید بر حفظ پاسداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تکریم از خانواد معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و برگزاری چندین یادواره شهدا در شهرستان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
فلاح از برپایی رزمایش گردان الی بیت مقدس در شهرستان خبر داد و بیان کرد: چندین پایگاه و حوزه مقاومت بسیج در نقاط مختلف شهرستان به یمن هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.
وی از برگزاری نشست کتابخوانی ویژه نیروهای مسلح در این شهرستان خبر داد و افزود: برای تقویت فرهنگ کتابخوانی و بسط و گسترش این فرهنگ، نشست مشترک کتابخوانی بین نیروهای مسلح در این شهرستان برگزار می شود.

کارگاه مهارت افزایی دختران جوان در رودبار
فرمانده سپاه رودبار با تاکید بر توجه ویژه به امر تولید و تولیدگران بیان کرد: نشست رزمندگان عرصه تولید و کسب و کار با فرماندار شهرستان به منظور پیگیری و مطالبه گری در راستای تسهیل بخشی امور تولید برگزار می شود.
فلاح با تاکید بر توجه و تامل ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب توسط اقشار مختلف گفت: نشست بصیرتی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای اولین بار با حضور دهیاران شهرستان برگزار می شود.
وی از برگزاری کارگاه مهارت افزایی دختران جوان در رودبار خبر داد و افزود: کارگاه مهارت افزایی دختران و بانوان به منظور تحکیم بخشی بنیان خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی تشکیل می شود.

همایش نقش رسانه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
فرمانده سپاه رودبار از برگزاری همایش نقش رسانه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این همایش به همت بسیج رسانه و بسیج دانش آموزی به منظور بصیرت افزایی رسانه ای برگزار می شود.
فلاح به بخش دیگری از برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری چندین نشست بصیرتی، نشست بررسی آسیب های اجتماعی و همچنین برنامه های خاطره گویی ویژه دفاع مقدس و تکریم از جانبازان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا بخش هایی از برنامه های هفته دفاع مقدس در رودبار خواهد بود.
وی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه ایثار و دفاع مقدس گوهرهای ارزشمندی هستند نسبت به تکریم از این گوهرهای نایاب و اسطوره های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: عزیزانی که بیشترین سابقه حضور در جبهه را دارند در همایشی تحت عنوان «نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت» تجلیل می شوند.

جنگ هشت سال دفاع مقدس گنجی تمام عیار
فرمانده سپاه رودبار با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: محافل انس با قرآن، مسابقات ورزشی، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، مراسم شکرگزاری برداشت برنج، نشست تخصصی زن و دفاع مقدس، برپایی اردوهای جهادی و دیگر برنامه های فرهنگی و ارزشی ویژه هفته دفاع مقدس در رودبار برگزار می شود.
فلاح، جنگ هشت ساله دفاع مقدس را گنج تمام عیار و ارزشمند برشمرد و بیان کرد: برای انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس؛ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت برای خاطره گویی و تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در جمع دانش آموزان و مدارس شهرستان حاضر خواهند شد.
وی با تاکید بر فضاسازی محیطی با مضمون گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشهرها و ادارات شهرستان افزود: مدیران شهرداری ها و ادارات با ایجاد فضاسازی محیطی آمیخته با موضوع دفاع مقدس و ماه محرم، در گرامیداشت این ایام عزیز سهیم باشند.

تاکید بر حضور مسئولین و مدیران در برنامه های هفته دفاع مقدس
فرمانده سپاه رودبار از برگزاری طرح یک کاسب یک دانش آموز ویژه حمایت از دانش آموزان بی بضائت در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: طرح «یک کاسب یک دانش آموز» با پیگیری های بسیج اصناف، بسیج دانش آموزی و معاونت اجتماعی سپاه در شهرستان اجرا می شود و امیداواریم اصناف و بازاریان سخاوتمند شهرستان در این طرح مشارکت داشته باشند.
فلاح با بیان اینکه رودبار بیشترین شهدای زن را استان دارد، از برگزاری یادواره شهدای زن در این شهرستان خبر داد و گفت: رودبار عنوان «اولین شهیده انقلاب اسلامی گیلان و اولین شهید نهضت حضرت امام راحل» را به یدک می کشد.
وی با تاکید بر حضور منسجم مسئولین و مدیران در برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس برای آحاد مردم است و لذا می طلبد مردم و بویژه مسئولین در برنامه های این هفته مشارکت فعال داشته باشند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !