امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۴۴:۲۰ - چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان مشخص شدند
گیلنا – طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. به گزارش گیلنا، طی احکام جداگانه از سوی آیت‌الله جنتی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند. […]


گیلنا – طی احکام جداگانه‌ای از سوی آیت‌الله جنتی، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلان

به گزارش گیلنا، طی احکام جداگانه از سوی آیت‌الله جنتی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

بر اساس این احکام حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری به‌عنوان رئیس، احمد قنبریان به‌عنوان قائم‌مقام و حجت‌الاسلام‌والمسلمین تسخیری، سید مهدی فلاح میری و محمد جلایی به‌عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان گیلان معرفی شدند.

در بخشی از احکام صادره خطاب به اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در گیلان آمده است که با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است، ضروری است با سرلوحه قرار دادن مبانی دینی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و با رویکردی انقلابی و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی وظایف خود را با کمال دقت بر قدرت انجام دهید.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !