امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۱۲:۴۸ - چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان:
تاسیس نظام صنفی رسانه مطالبه جدی خبرنگاران است
رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اهمیت رتبه بندی خبرنگاران، گفت: تاسیس نظام صنفی رسانه مطالبه جدی خبرنگاران است.

به گزارش  پایگاه خبری گیلنا، مهدی پارسا  در نشست اعضای بانوان بسیج رسانه گیلان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اطهار کرد: دشمن با تمام ابزار و قدرت رسانه‌ای در تلاش بوده تا دستاوردهای نظام را ضعیف و کمرنگ جلوه دهد و در این راستا وظیفه رسانه‌ها بسیار سنگین است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها و خبرنگاران، افزود: خبرنگاران نقش محوری در آگاهی بخشی جامعه و تبیین دستاوردهای نظام ایفا می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به اهمیت فریضه جهاد تبیین و نیاز جامعه به این مقوله اشاره و تصریح کرد: جهاد تبیین جدی ترین مطالبه مقام معظم رهبری است و در این زمینه خبرنگاران وظیفه سنگینی دارند.

پارسا با اشاره به توفیقات مجلس در طرح رتبه مندی فرهنگیان، به رتبه بندی خبرنگاران تاکید و بیان کرد: اجرای طرح رتبه بندی خبرنگاران می‌تواند بسیاری از مشکلات این صنف را مرتفع کند.

وی با اشاره به اهمیت رتبه بندی خبرنگاران، افزود: نشست‌های مستمری که با نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد به مسائل و دغدغه‌های خبرنگاران پرداختیم و مشکلاتشان را احصا کردیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت تشکیل نظام صنفی رسانه، تصریح کرد: تأسیس نظام صنفی رسانه مطالبه جدی خبرنگاران است.

پارسا با بیان اینکه بیمه خبرنگاران دغدغه قدیمی و لاینحل این قشر است، گفت: تفکیک بیمه خبرنگاران با صندوق اعتباری هنر می‌تواند گره کور بیمه‌ای اصحاب رسانه را باز کند.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !