امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۰۷:۰۴ - شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه قدس گیلان:
حاج قاسم در اطاعت از ولایت اما و اگر نداشت
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرزندی اسلام بخش جدایی ناپذیر از مکتب سلیمانی بود، گفت: سردار بزرگ اسلام در اطاعت از ولی امر مسلمانان اما و اگر نداشت

به گزارش گیلنا سردار محمد عبدالله پور در مراسم دومین سالگروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شلمان اظهار کرد: سردار دلها در حوزه نگاه به مردم نیز با خیلی‌ها تفاوت داشت و زمانی که ما مردم را به چپ و راست تقسیم می‌کنیم که کار بسیار زشتی است و می‌گوییم که این با من است و آن با ما نیست، حاج قاسم می‌گفت همه ما بندگان خدا هستیم چون نگاهش دینی و قرآنی بود.

وی افزود: هر کس دستورات خدواند و ائمه‌اطهار را گوش می‌دهد به یک کمال می‌رسد و حاج قاسم نیز دستورات الهی را خوب گوش کرد و همچنین دستورات الهی را انجام می‌داد و خالصانه از دستورات دینی اطاعت می‌کرد به همین دلیل انسان متمایزی بود.

 

حاج قاسم در ولایتمداری نیز کم‌نظیر بود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فرزندی اسلام بخش جدایی ناپذیر از مکتب سلیمانی بود، یادآور شد: حاج قاسم در ولایتمداری نیز کم‌نظیر بود، سردار بزرگ اسلام در اطاعت از ولی امر مسلمانان اما و اگر نداشت.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ویژگی های بارز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: یکی دیگر از خصلت‌های بارز این سردار رشید، علاقه وافر ایشان به فرزندان شهدا بود  زیرا وی مظهر عطوفت بود و وقتی فرزند شهیدی را در آغوش می‌گرفت، همانند این بود که در جهان فقط همان یک فرزند وجود دارد.

وی  افزود: افرادی همچون حاج قاسم می‌خواستند خود را در دنیا گم کنند و دیده نشوند اما خداوند آنها را برجسته کرد و عظمت بزرگی به آنها داد چون افرادی که برای خدا کار می‌کنند، خداوند نیز خیلی از مشکلات آنان را حل و برطرف می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به افکار و تصیمات سردار سلیمانی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی همچون سردار سلیمانی در تفکر و رفتار با آدم‌های معمولی تفاوت دارند زیرا خدواند به آنها استعدادهایی اعطا می‌کند و به همین دلیل این افراد خاص می‌شوند.

سردار عبدالله‌پور به جمله حاج قاسم در آن شرایطی که داعش قدرتمند بود و استکبار جهانی از آن حمایت می‌کرد اشاره کرد و گفت: ایشان در سخنان تاریخی خود اعلام کردند که تا سه ماه دیگر بساط غده چرکین و سرطانی داعش نابود می‌شود که این سخن را آن شرایط شاید برای خیلی‌ها باورکردنی نبود اما افرادی که از سردار دلها شناخت داشتند، می‌دانستند که این اتفاق خواهد افتاد و سرانجام نیز دیدیم که چطور داعش نابود شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب

  • آخرین اخبار
  • گوناگون
اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست ! اینجا جای تبلیغات شماست !